۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۹۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اهانت به پیامبر اسلام توهین به تمام انبیا الهی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: صهیونیزم و امریکا از هر فرصتی استفاده کرده و کینه خود را نسبت به مسلمین ابراز می کنند اما باید آگاه باشند که توهین به پیامبر مکرم اسلام توهین و جسارت به تمام انبیا الهی است.
حجت الاسلام آفتابي ، مدير کل تبليغات اسلامي کرمانشاه

حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه بیان کرد: به عنوان یک مسلمان جسارت، هتاکی و قداست زدایی نسبت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرده و به صراحت اعلام می کنیم پشت پرده این اهانت ها آمریکا و صهیونیزم جهانی به عنوان متهم اصلی نقش دارند.

 

وی ادامه داد: صهیونیزم و امریکا از هر فرصتی استفاده کرده و کینه خود را نسبت به مسلمین ابراز می کنند اما باید آگاه باشند که توهین به پیامبر مکرم اسلام توهین و جسارت به تمام انبیاء الهی است.

 

حجت الاسلام قبادی افزود: غلامان حلقه به گوش استکبار در منطقه از این توطئه ها بیدار شوند و متوجه عمق کینه دشمنان نسبت به مسلمین باشند و از سرنوشت شاه ایران و حسنی مبارک درس عبرت بگیرند چرا که استکبار تا زمان بقای حکومت از آنها حمایت می کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان از هر فرصتی استفاده کرده و کینه خود را نسبت به مقدساتی که مسلمین دل در گرو آنها دارند ابراز می کند، این گونه دسیسه ها می تواند دلایلی داشته باشد از جمله این که به خیال خود با این اعمال در ذهن مسلمانان قداست زدایی می کنند و یا این که این اقدامات توطئه ای است که ذهن مسلمین به آن مشغول شده و از بیداری اسلامی در منطقه و جنبش های آزادی خواه سراسر دنیا غافل شوند.

 

وی اظهار داشت: این گونه اعمال شیطانی به صورت طراحی و توطئه های از پیش تعیین شده است وساده نگری است که این مسئله را صرفا تولید یک فیلم معمولی بدانیم بلکه با برنامه ریزی دقیق صورت گرفته و حتی تبعات و آثار اکران این فیلم را در نظر داشته اند.

 

حجت الاسلام قبادی گفت: در این شرایط وظیفه مسلمین بیداری و آگاهی دقیق نسبت به مسائل در حال جریان در منطقه و سطح جهان است و توجه جدی به پیام رهبران دینی به ویژه ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری است ، وظیفه روحانیان و مبلغان هم آگاهی دادن و روشن گری در سطح جامعه و تبیین فرمایشات و رهنمودهای آموزنده مقام معظم رهبری در جامعه می باشد./967/ت302/ب

ارسال نظرات