۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۹۸۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

فیلم موهن نشانه هراس دشمنان از گسترش اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اعظم (ص) را توطئه‌ای هدفمند دانست و افزود: این اقدام در پی بیداری اسلامی در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان و نشأت گرفته از هراس دشمنان اسلام از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: دشمنان با این گونه اقدامات نخواهند توانست جلوی گسترش اسلام ناب محمدی (ص) را بگیرند.


وی با بیان این که این گونه اقدامات ضد دینی بدون شک هیچ خللی در بیداری اسلامی ایجاد نکرده و بلکه نتیجه معکوس خواهد داشت، افزود: مسلمانان جهان در پی اهانت و هتک حرمت به نبی مکرم اسلام (ص) سکوت نکرده و مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام موهن، جهانی خواهند کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اعظم (ص) را توطئه‌ای هدفمند دانست و افزود: این اقدام در پی بیداری اسلامی در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان و نشأت گرفته از هراس دشمنان اسلام از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی از افزایش آتش خشم مسلمانان آزاده جهان به هراس و وحشت افتادند، تصریح کرد: استکبار جهانی، اهانت به مقدسات و هتاکی به پیامبر اسلام (ص) را آزادی بیان می دانند، اما این آزادی بیان غربی، مایه رسوایی و شرم آنها و همه پیروانشان خواهد بود.


وی با اشاره به ادعای دروغین غرب مبنی بر دفاع از حقوق بشر، یادآورشد: اهانت به یک و نیم میلیارد مسلمان جهان و آزرده خاطر کردن آنها با کدام حقوق بشر شما سازگاری دارد آیا غیر از این است که همه دنیا فهمیدند که ادعای شما دروغی بیش نیست.


حجت الاسلام یاری به عکس العمل بسیار خوب مسلمانان اشاره کرد و افزود: انسجام مسلمانان در مقابل این اقدام زشت و شرم آور، قابل تحسین است که باید با اتحاد و همدلی و پرهیز از هر گونه اختلاف نظر به این حرکت جهانی ادامه دهند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که این گونه اقدامات شنیع بیش از پیش چهره کریح صهیونیسم بین الملل را برای همه ملت های دنیا آشکار کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی توهین بزرگی به همه ادیان الهی داشتند.

 

وی با اشاره به این که نظام سلطه نمی تواند با هتک حرمت مقدسات دینی مانع از جهانی شدن اسلام ناب محمدی شود، تأکید کرد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار جهانی سازی اسلام ناب را الگوی خود می دانند.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که اهانت به مقدسات دینی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دهنده پایان عمر استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: این کشورهای زورگو و نفرت انگیز امروز به پایان راه خود رسیدند و بوی نفرت آور سیاست های ننگین آنها در دنیا به مشام می رسد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که به زودی بیداری اسلامی وارد فاز جدید خواهد شد، تأکید کرد: این بار موج اسلام خواهی تنها در منطقه نخواهد بود، بلکه همه دنیا را فرا خواهد گرفت.

 

وی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را بیداری مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان جایگاه خود را در دنیا یافتند و با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به سمت بیدار کردن تمام مسلمانان و نشر اسلام در جهان پیش می‌روند./950/ت302/ب

ارسال نظرات