۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۹۵۰۰
آیت الله نورمفیدی:

استراتژی اهانت با هدف مبارزه با گسترش بیداری اسلامی صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که موج اسلامی در اروپا و آمریکا هر روز گسترش می یابد، تأکید کرد: طرح اسلام هراسی غرب به دلیل موج گسترده اسلامی در جهان است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام، گفت: این حرکت ضد دینی خشم امت اسلامی را در سراسر جهان در پی داشته است.


وی با بیان این که با وجود خیال دشمنان اسلام این حرکت ضد دینی سبب تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی شد، افزود: پس از این اهانت، عشق و علاقه مسلمانان و انسان های آزاده جهان به نبی مکرم اسلام بیشتر شده است.


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که این گونه اقدامات مذبوح و شنیع تبعات جبران ناپذیری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد، تأکید کرد: آنها باید در انتظار سیل عظیم امت اسلامی باشند که زودی آنها از صفحه روزگار محو خواهند کرد.


آیت الله نورمفیدی با اشاره به این پس از اهانت سلمان رشدی مرتد به پیامبر، در سال 2005 شاهد کاریکاتور توهین آمیز از سوی یک مجله دانمارکی به پیامبر اسلام بودیم، ادامه داد: پس از این جریان ها نیز شاهد جریان هتک حرمت نسبت به کلام الهی در زندان های گوانتانامو و همچنین اهانت آن کشیش دیوانه به قرآن بودیم.


نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که روند این اهانت نشان دهنده یک جریان پشت پرده است، گفت: اما مسأله مهم این است که تلاش صهیونیسم جهانی برای اسلام هراسی در دنیا بی فایده است.


آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی در خاورمیانه و هراس غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از موج بیداری در خاورمیانه و جهان، تأکید کرد: اهانت اخیر به ساحت پیامبر به دلیل هراس آنها از موج بیداری اسلامی در دنیا است.


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که موج اسلامی در اروپا و آمریکا هر روز گسترش می یابد، تأکید کرد: طرح اسلام هراسی غرب به دلیل موج گسترده اسلامی در جهان است.


آیت الله نورمفیدی با اشاره اوج خشم امت اسلامی در برابر اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام از سوی دشمنان، گفت: آنها وقتی که خشم مسلمانان را از اهانت به پیامبر گرامی اسلام دیدند، ادعا کردند که در این مسائل دخالتی ندارند و به دلیل آزادی بیان، این کارها انجام می شود.


رییس شورای استانی حوزه علمیه گلستان با تأکید براین که امت اسلامی اجازه توهین به ارزش های اسلامی را به هیچ کس نخواهند داد، تأکید کرد: مسلمانان جهان در برابر هر گونه هتک حرمت مقدسات اسلامی به جد ایستادگی خواهند کرد.


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هتک حرمت مقدسات اسلامی از سوی غربی ها نشان داد که شعار دموکراسی خواهی و حقوق بشر آنها پوچ و توخالی است، گفت: آنها از این شعار ها به عنوان ابزاری برای خوی استکباری و استعماری خود استفاده می کنند.


آیت الله نورمفیدی ادامه داد: جوانان مسلمان در بلاد اسلامی این توهین ها را قبول نمی کنند و وظیفه خود و سایر مسلمانان می دانند که به دنبال این پلیدان و اشقیا باشند و از هر روزنه ای که آنان را پیدا کنند، آنان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.


نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور از خودگذشتگی فرزندان ایران اسلامی از تمامیت ارزی ایران اسلامی دانست و گفت: باید حقایق ناب دفاع مقدس بیشتر برای نسل جوان بازگو شود./950/پ202/س

ارسال نظرات