۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۸۰۹

دانشنامه دفاع مقدس درفضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ دانشنامه دفاع مقدس با 864 مطلب در فضای مجازی عرضه شد.
روحانيت و دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه مرکز تحقیقات علوم اسلامی؛ دانشنامه دفاع مقدس، همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی با بیش از 860 مطلب در فضای مجازی عرضه شد.
 
 مدیر پایگاه حوزه نت اظهارداشت: دانشنامه دفاع مقدس با 864 مطلب، دربرگیرنده مقاله، گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه است.
 
حجت الاسلام احمد اکبری ادامه داد: این دانشنامه با 12 نمایه اصلی و41 نمایه فرعی با محوریت دفاع مقدس از هم اکنون در دسترس عموم علاقمندان قرار دارد.
 
وی بیان داشت: دفاع مقدس از آغاز تا پایان، دفاع مقدس و رهبری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نقش مردم، شهدا و دفاع مقدس، دفاع مقدس و نقش قدرتهای خارجی وسازمان های بین المللی، پیروزی ها و تلخی های دفاع مقدس از جمله نمایه های اصلی این دانشنامه است.
 
 استاد حوزه علمیه اضافه کرد: نمایه های اصلی دانشنامه دفاع مقدس منافقین و جنگ تحمیلی، دفاع مقدس در عرصه هنر، دفاع مقدس در رسانه و اینترنت، دفاع مقدس و کتاب، همچنین کتابشناسی و پایان نامه ها از دیگر بخش های این دانشنامه هستند.
 
حجت الاسلام اکبری ادامه داد: ویژگی های دفاع مقدس، دوران بازسازی و پس از جنگ، امام خمینی (ره) و دفاع مقدس ، آیت الله خامنه ای و دفاع مقدس بخشی از نمایه های فرعی این دانشنامه است.
 
وی  در ادامه گفت: جانبازان و دفاع مقدس، آزادگان و دفاع مقدس، روحانیت و دانشگاهیان در دفاع مقدس، سرداران دفاع مقدس، بسیج و سپاه در دفاع مقدس، ارتش و دفاع مقدس، پزشکان و دفاع مقدس، زنان و دفاع مقدس، مردم و پشتیبانی در پشت جبهه بخش دیگری از نمایه های فرعی این دانشنامه را در بر دارد.
 
علاقمندان می توانند جهت استفاده بهتر از این دانشنامه به نشانی اینترنتی http://www.hawzah.net راجعه کنند./905/د102/ن
ارسال نظرات