۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۳۹۹۹۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم؛

رابطه رهبران دینی با دفاع مقدس به صورت مبنایی و ریشه‌ای تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، نقش روحانیت در دفاع مقدس را اساسی دانست و گفت: انعکاس این نقش به نسل های دیگر بسیار ضروری است، امیدواریم خبرگزاری رسا با راه اندازی این بخش به این مهم دست پیدا کند.
سيد مرتضي اسماعيلي طبا مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قم راه اندازي بخش اخبار روحانيت و دفاع مقدس خبرگزاري رسا

سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا، در حاشیه راه‌اندازی بخش روحانیت و دفاع مقدس، مبنای دفاع مقدس را دینی خواند و اظهارداشت: دفاع مقدس ما با سایر جنگ‌های دنیا، به ویژه جنگ‌های جهانی بسیار متفاوت است.


وی با اشاره به ماهیت دینی دفاع مقدس هشت ساله ایران،‌ افزود: روحانیان به عنوان رهبران دینی ما نقش اساسی در دفاع مقدس داشته اند و این نکته برای همه واضح و روشن است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با بیان این که رشادت‌ها و نقش روحانیت در دفاع مقدس را باید به نحو شایسته منعکس کرد، گفت: برای اقشار مختلف اجتماع به ویژه جوانان تبیین این امر لازم است تا به نوعی این نقش ماندگار شود.


اسماعیلی طبا، راه اندازی بخش روحانیت و دفاع مقدس درخبرگزاری رسا را بسیار به‌جا دانست و تصریح کرد: ابتکار خبرگزاری رسا در این که بخش ثابتی را به این مهم اختصاص داده‌اند، بسیار خوب است؛ این کار کمک شایانی به تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس خواهد کرد.


وی این اقدام خبرگزاری رسا را لازم و ضروری دانست و گفت: امیدواریم رسا در این بخش بتواند به صورت مبنایی و ریشه ای به بررسی رابطه رهبران دینی با دفاع مقدس بپردازد./928/ت202/ن

ارسال نظرات