۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۹۹۹۷
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

حماسه روحانیت در دفاع مقدس در تاریخ نظام اسلامی ماندگار و پایدار است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی مازندران با تأکید براین که حماسه روحانیان در دفاع مقدس، همواره در تاریخ این سرزمین ماندگار و پایدار خواهد ماند، گفت: روحانیان متعهد و ایمان مدار، همواره در سخت ترین شرایط، از اسلام و میهن اسلامی خود دفاع کرده و حماسه های جاوید آفریده اند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هماهنگی مراسم 13 آبان در ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، بر ضرورت تبیین آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس در میان نسل جوان جامعه تأکید کرد.

 

وی با بیان این که نسل جوان ما هنوز با بسیاری از حقایق جنگ آشنایی کامل ندارد، افزود: نباید جوانان ایران اسلامی با آرمان های دفاع مقدس بیگانه شوند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان تلاش می کنند تا نسل جوان ما را نسبت به ارزش های دفاع مقدس بیگانه کنند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های کشور به منظور ترویج ارزش های دفاع مقدس استفاده شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور ارزش های دفاع مقدس را بهترین راه برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: اگر زمانی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شود به طور حتم تلاش های دشمنان انقلاب نتیجه داده است.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش برجسته روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بدون شک نقش روحانیان پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع، بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مسؤول شورای هماهنگی مازندران با بیان این که در تاریخ علمای اسلام پیشگام نهضت و انقلاب الهی و مردمی بودند، ادامه داد: روحانیت همواره نخستین کسانی بودند که بر تارک جبین آنها خون شهادت نقش بسته بود.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که حماسه روحانیان در دفاع مقدس، همواره در تاریخ این سرزمین ماندگار و پایدار خواهد ماند، گفت: روحانیان متعهد و ایمان مدار، همواره در سخت ترین شرایط، از اسلام و میهن اسلامی خود دفاع کرده و حماسه های جاوید آفریده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود 13 آبان را روز تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی را افتخار ملت ایران اسلامی و همه دنیا یاد می‌کردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور حضور هر ساله مردم در راهپیمایی 13 آبان را بیانگر پویایی اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) دانست و گفت: تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان از جمله راه‌های وفاداری به آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

 

وی 13 آبان را یادآور همه رنج ها و زحمت های ملت ایران برای دستیابی به آزادی و استقلال دانست و گفت: وقایع 13 آبان چراغ راهنمای نسل های آینده برای ادامه دادن به مبارزه برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی اقدام عملی دانشجویان در مبارزه با امپریالیسم جهانی بود، ادامه داد: سالروز 13 آبان یادآور اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام است که باید مراسم مرتبط با آن با شکوه خاصی برگزار شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هتک حرمت آمریکا و رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: این حرکت ضد دینی از سوی همه ادیان و مکاتب الهی مذموم است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که استکبار جهانی با این اقدام سخیف خود بار دیگر ذلالت و زبونی خود را به دنیا نشان داد، بیان داشت: آتش خشم امت اسلامی عاملان این حرکت شنیع را خواهد سوزاند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که نسل جوان ایران اسلامی با شکوه تر از گذشته در راهپیمایی 13 آبان امسال شرکت خواهند کرد، ادامه داد: این راهپیمایی پاسخ صریح و آشکاری به اهانت کنندگان به مقدسات دینی خواهد بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات