۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۰۸۲

امضاء تفاهم نامه همکاری مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما و موسسه دارالحدیث

خبرگزاری رسا ـ تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما و موسسه قرآنی و حدیثی دارالحدیث در استان قم امضا شد.
مركز پژوهشهاي اسلامي صدا و سيما

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما، به منظور همکاری های علمی و پژوهشی جلسه مشترکی با حضور «حسین گودرزی »، رییس مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما و حجت الاسلام « سبحانی نیا » معاون فرهنگی و ارتباطات بین المللی موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث با حضور جمعی از مدیران دو مرکز برگزار شد.

 حجت الاسلام سبحانی نیا در این جلسه بر ضرورت همکاری با این مرکز پژوهشی در جهت عمومی کردن معارف قرآن و اهل بیت(ع) از طریق رسانه ملی تاکید کرد.

وی با اشاره به ویژگی های مرکز پژوهش های اسلامی صداو سیما و فعالیت های انجام شده گفت: موسسه دارالحدیث علاوه بر همکاری های پژوهشی و کارشناسی در عرصه آموزش کارشناسان دینی، و افزایش دانش حدیثی آنان امکان برگزاری دوره های ویژه ای را دارد.

در ادامه این جلسه رییس مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما با بیان ماموریت های مرکز پژوهشها تاکید کرد: سعی می شود تا در انجام فعالیت ها از موازی کاری پرهیز شده و از ظرفیت های علمی و پژوهشی مراکز مختلف بهره برداری گردد.

گودرزی در ادامه بر ضروت اجرایی نمودن تفاهم نامه ها در زمینه های علمی و پژوهشی تاکید کرد./905/د102/ن

ارسال نظرات