۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۶۳۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اسلام ناب شیعی با تلاش نظام اسلامی در دنیا نهادینه شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار ترویج ارزش های دینی دردنیا است، ادامه داد: اسلام ناب شیعی امروز با تلاش نظام اسلامی در کشورهای دنیا نهادینه شده است.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه گمیشان با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام، گفت: دشمن از این کار سودی نبرده بلکه نقشه شوم آنان نقش برآب شده زیرا عشق و محبت مسلمانان به پیامبر(ص) در همه بلاد اسلامی و غیراسلامی بیشتر شده است.

امام جمعه گرگان با تاکید بر این که مسلمانان خشم خود را در قبال هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) نشان داده اند، افزود: امروز جهان اسلام بدلیل این اهانت مصیبت زده و داغدار است.

نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) که فرمودند ایمان شما کامل نمی شود تا وقتی که مرا از پدر، مادر و همه مردم بیشتر دوست داشته باشید، افزود: ایمان مسلمانان بدون محبت به پیامبراسلام (ص) کامل نیست.

آیت الله نورمفیدی افزود: اگر هرمسلمانی باید با عشق و محبت به رسول اکرم(ص) از دنیا برود؛ با چهره شاداب در روز قیامت با ایشان محشور خواهد شد.

امام جمعه گرگان با اذعان بر این که محبت واقعی رسول اکرم(ص) ما را به ایشان نزدیک تر می کند، تصریح کرد: تنها محبت به تنهایی کافی نیست و باید در عمل مطیع فرمان خدا و رسولش باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان یادآور شد: رسول اکرم (ص) دارای اخلاق نیکو بود و حتی در سلام کردن به بچه ها پیشی می گرفت و در میان خانواده با همسر و فرزندان با مهربانی رفتار می کرد.

وی ادامه داد: چنین شخصیت والایی که الگو و اسوه همه عالمیان است، مورد بی احترامی و هتک حرمت عده ای جاهل واقع شده که سکوت مسلمانان درمقابل این هتک حرمت جایز نیست.

آیت الله نورمفیدی مهم ترین عامل هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام را ترس و وحشت آنها از گسترش اسلام ناب در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی اسلام حقیقی در سراسر دنیا گسترش یافته است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار ترویج ارزش های دینی دردنیا است، ادامه داد: اسلام ناب شیعی امروز با تلاش نظام اسلامی در کشورهای دنیا نهادینه شده است./950/پ202/س

ارسال نظرات