۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۱۱۱۴
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

مسؤولان با رفتار نسنجیده بهانه به دست دشمنان ندهند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولان باید از طرح مسأله مذاکره با آمریکا پرهیز کنند و با این گونه رفتارهای نسنجیده خود بهانه به دست دشمنان نظام اسلامی ندهند، گفت: کسانی که دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند بدانند این امر در حوزه اختیارات آن‌ها نیست.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
 
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اظهار نظر برخی از مسؤولان کشور در زمینه ارتباط با آمریکا انتقاد کرد و گفت: کسانی که دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند بدانند این امر در حوزه اختیارات آن‌ها نیست.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مقامات آمریکایی هم این موضوع را جدی نگرفتند چون می‌دانند بحث مذاکره با آمریکا از سیاست‌های کلی نظام اسلامی خارج است.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مواضع بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در زمینه ارتباط با آمریکا را یاد آور شد و ابراز کرد: هیچ گاه از کلام این بزرگواران برداشت مذاکره با آمریکا نمی‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین رجبی تصریح کرد: تا زمانی که ملت ایران بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی استوار است آمریکا حرفی از مذاکره نخواهد زد.
وی با بیان این که مشکل اصلی دشمنان دین داری ملت مسلمان ایران است، اظهار داشت: این دین داری ملت ایران است که جلوی دشمنان ایستاده و توطئه های آن‌ها را خنثی می‌کند و آمریکا می‌داند با وجود این سلاح نمی‌تواند به مقاصد شوم خود برسد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انسجام همه گروه‌ها را خواستار شد و ابراز کرد: با طرح این گونه مسائل انسجام داخلی از بین خواهد رفت.
حجت الاسلام والمسلمین رجبی در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از طرح این گونه مسائل پرهیز کنند و با رفتار نسنجیده خود بهانه به دست دشمنان نظام اسلامی ندهند./927/ت302/ج
ارسال نظرات