۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۲۴۴

تجمع جامعه هنری خوزستان در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع جامعه هنری خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.
تجمع جامعه هنري استان خوزستان در محکوميت توهين به ساحت پيامبراکرم(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجمع اعتراض آمیز جامعه هنری استان خوزستان امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم هنرمندان خوزستانی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست انزجار خود را از این اقدام موهن دشمنان اسلام ابراز کردند.

 

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز در این مراسم با بیان این که هدف دشمنان از ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) جلوگیری از پیشرفت اسلام است، گفت: هنرمندان باید متناسب با رشته هنری خود به معرفی ابعاد زندگی و شخصیتی پیامبر اکرم(ص) و دین مبین اسلام بپردازند و آموزه های دینی را آن طور که هست و به طور صحیح بازخوانی کنند.

وی با اشاره به اعتراض برخی از پیروان ادیان های دیگر نسبت به این اقدام موهن ابراز داشت: با پخش این فیلم دانشجویان لندن به تحقیق پیرامون شخصیت پیامبر(ص) پرداخته و پس از آن بسیاری از آنها به دین مبین اسلام گرویدند.

به گزارش رسا، در بیانیه پایانی جامعه هنری خوزستان آمده است: بار دیگر کینه‌ورزان، کینه‌ خود نسبت به اسلام و ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را با دست‌آویز قراردادن هنر در آستین صهیونیسم نشان دادند و آخرین تلاش‌های ناامیدانه‌ خود را برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی به کار بستند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه که این درد را مضاعف می‌کند این است که هتاکان بولهب ‌صفت در این سال‌ها، اهانت به ساحت آسمانی پیامبر گرامی اسلام را بی‌هنرانه و با شیوه‌های غیرانسانی با به کار گرفتن ابزار شریف هنر پیش گرفته‌اند و این لکه ننگی است که تا پایان تاریخ از دامن هنر سکولار پاک نخواهد شد.

 

جامعه هنری خوزستان در ادامه افزود: گرچه مهر رخشان و مقدس پیامبر اکرم، منزه از خدشه و آسیب دیوان است که از سر زبونی پنجه بر آسمان بلند می‌کنند، اما بی‌تردید با بطلان این تلاش مذبوحانه، به لطف خداوندی عظمت روح و خوی محمدی(ص)، بیش از پیش برای طالبان حقیقت و رستگاری هویدا می‌گردد و امواج بیداری اسلامی‌، بیش از هر زمان دیگری خواب صهیونیسم غاصب و امپریالیسم جهانخوار را آشفته می‌کند.

 

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: هنرمندان خوزستان اهانت به پیامبر را به محضر حضرت امام زمان(عج) و ولی‌امر مسلمین جهان و امت اسلامی تسلیت گفته و از همه آحاد هنرمندان متعهد در ایران، جهان اسلام و سایر هنرمندان آزاده‌ عالم دعوت می‌کنند، تا با آفرینش آثار هنری و تقدیم آن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، دامان شریف هنر را بار دیگر از این لکه‌ تاریک و سیاه پاک نموده و آسمان هنر را با نام مقدس انسان کامل، نورانی و معطر کنند./9464/پ203/س

ارسال نظرات