۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۴۲۸
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت:

هتک حرمت مقدسات دینی نشانه ضعف دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را اوج بی‎منطقی استکبارجهانی دانست و گفت: هتک حرمت مقدسات دینی نشان از ضعف دشمن است.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، روز گذشته در جمع مردم شهرستان زلزله‌زده هریس اظهار داشت: هتاکی استکبارجهانی علیه پیامبر اعظم(ص) نه تنها موجب توقف موج بیداری اسلامی نشده است، بلکه عاملی برای وحدت و همگرایی مسلمانان علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.


وی اهانت به پیامبر گرامی اسلام را اوج بی‎منطقی استکبارجهانی دانست و گفت: واکنش گسترده جهان اسلام و نوع موضع گیری غرب به ویژه آمریکایی ها نشانگر نقش همه جانبه آنها در این اقدام ضد اسلامی است، به عبارت دیگر هتک حرمت مقدسات دینی نشان از ضعف دشمن است.

 

نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خوی استکباری دولتمردان غربی در جهت تسلط بر امت اسلامی با حمایت از تولید این فیلم موهن تجلی یافته است، در حقیقت غرب هویت واقعی خود را با اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام به نمایش گذاشته است.

 

امام جمعه هریس با بیان این‌که سران غرب سال‌ها است که سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را دنبال می کنند، گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل تفکرات ضد اسلامی نه تنها از انتشار این فیلم موهن خودداری نکردند، بلکه حمایت های مادی و معنوی بسیاری در روند تولید آن داشته اند.

 

وی آزادی بیان، حقوق بشر و کرامت انسانی را شعارهای زیبای غربی برای کثیف‌ترین جنایات بشری دانست و گفت: محاکمه نکردن عاملان این هتاکی، سرکوب اعتراض مردمی، مخالفت با صدور قطعنامه علیه اسلام‌ستیزی در سازمان ملل و حمایت از استمرار هتک حرمت به مقدسات اسلامی نشان می دهد که سران غرب در راستای اهدافی ضدبشری حرکت می کنند.

 

حجت الاسلام احمدی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را عامل اصلی در حرکت جنبش و نهضت منسجم جهان اسلام در برابر غرب دانست و تصریح کرد: وعده‌های الهی بر سقوط مستکبران و دین‌ستیزان در آینده نه چندان دور تحقق خواهد یافت، امروز شاهد ظهور بحران‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در غرب هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده ابزاری آمریکا از گروهک تروریستی منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و اظهار داشت: هر جنایتی که علیه ملت ایران در هر نقطه ای رخ دهد، آمریکا و رژیم صهیونیستی در وقوع آن شریک هستند./935/پ202/ب

ارسال نظرات