۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۲۰۸
امام جمعه شبستر:

سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی نشانه اهمیت وحدت ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی را نشانه اهمیت وحدت ملی و اسلامی در کشور دانست و بیانات ایشان را راهگشای مردم و مسؤولان ارزیابی کرد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر


حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم استان خراسان شمالی پرداخت و اظهار داشت: سفر مقام عظمای ولایت به خطه خراسان از چند جهت حائز اهمیت است.


وی خاطرنشان کرد: سفر حضرت آیتالله خامنه‌ای به استان جدید خراسان شمالی که سرزمین طوایف و اقوام مختلف نامیده می شود، نشان از اهمیت وحدت ملی و اسلامی از دیدگاه ایشان دارد، البته این سفر و رهنمودهای مهم ایشان در اجتماع بزرگ مردم بجنورد در شرایطی بوده که دشمنان جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی را به اوج خود رسانده اند.


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که توصیه‌های مقام معظم رهبری در جمع مردم بجنورد راهگشای حرکت و خدمت‌رسانی مسؤولان در رفع مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: ایشان در سخنانی پیشرفت در منطق اسلامی را دارای ابعاد مختلف مادی و معنوی ارزیابی و تاکید کردند که شناخت نقاط ضعف و قوت لازمه رسیدن به پیشرفت اسلامی است.


وی با بیان این‌که رهبر انقلاب اسلامی لازمه رسیدن به پیشرفت اسلامی را داشتن برنامه ریزی متناسب با شرایط، رصد مرحله به مرحله حرکت به سمت هدف مورد نظر و آگاه سازی مردم از نقشه راه و مشکلات و خطرهای پیش رو دانستند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مرهون مجاهدت ملت ایران است، طبیعی است که برای پیشبرد اهداف نظام بایستی مردم در جریان نقشه راه کشور قرار گیرند.


امام جمعه شبستر با تاکید بر صداقت مسؤولان با مردم، جلب اعتماد عمومی، ارتقای سطح رفاه و معیشت و توجه به نقش محوری مردم و نخبگان در روند تعالی نظام اسلامی، گفت: حضرت آیت الله خامنه ای یکی از ضروریات مهم برای رسیدن به پیشرفت را داشتن ارزیابی دقیق و منطقی و بدرو از شعار زدگی از شرایط کشور دانستند.

 

وی با اشاره به بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب مبنی بر توطئه‌های مختلف دشمنان نظام در جهت بدبینی و ناامید کردن مردم نسبت به نظام اسلامی، اظهار داشت: همان گونه که ولی فقیه اشاره داشتند؛ مشکلات اقتصادی که همه مردم با آن دست به گریبان هستند، مشکلات غیر قابل حلی نیستند، چراکه ملت ایران در طول سه دهه گذشته مشکلاتی بزرگ تر از این را پشت سر گذاشته اند.


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که تحریم‌های اقتصادی دشمنان دیگر کارایی لازم را ندارند و فشارهای اقتصادی استکبار عاملی برای خودکفایی نظام اسلامی ایران شده است، گفت: آنچه که از رهنمودهای مهم رهبر انقلاب نتیجه‌گیری می شود این است که دشمنان به دنبال بزرگ نمایی مساله تحریم ها و راه‌اندازی موج روانی منفی در جامعه هستند که بایستی همگان نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.


وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی از تحریم ها با عنوان جنگ با یک ملت، افزود: ایشان تأکید داشتند که هوشیاری و موقع سنجی لحظه ای، خصوصیت برجسته ای است که مردم همواره باید به آن توجه داشته باشند و به محض توطئه دشمن، به صورت لحظه ای واکنش نشان دهند./935/ت302/ج

ارسال نظرات