۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۴۹۸
آیت الله موسوی جزایری:

جایگاه غدیر به صورت شایسته در جامعه تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نقش مهم ادارات و دستگاه های دولتی در تبیین جایگاه غدیر گفت: جایگاه غدیر به گونه ای تبیین شود تا جوانان آن را در وجود احساس کنند.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در جلسه ستاد دهه غدیر استان با اشاره به فعالیت های گسترده وهابیت برای افسانه ساختن واقعه غدیر خاطرنشان کرد: برای مقابله با این شیعه ستیزی ها باید بیش از بیش تلاش کنیم و با برگزاری برنامه های متنوع به سوی شکست و عقب راندن وهابیت گام برداریم.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: حملات و تهاجمات خبیثانه فرهنگی و عقیدتی وهابیت وظیفه نهاد های فرهنگی و اجرایی را دو چندان کرده است که باید با تلاش و کوشش روز افزون و برگزاری برنامه های مفید در رد شبهات به نبرد این فرقه ضاله رفت.

وی افزود: به یقین اگر وهابیت در نبرد تن به تن با ما وارد شود پیروزی از آن شیعیان و محبان امیرالمومنین(ع) است؛ چرا که خداوند متعال همواره یاران خود را بر ستمگران پیروز می سازد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان اسلام و تشیع با بهره گیری از ابزار رسانه، تهاجمات فکری و عقیدتی خود را انجام می دهند ما هم باید با این روش در برابر آن ها مقابله کنیم، گفت: با وجود این که بیشتر شبکه های ماهواره ای وهابیت به زبان عربی است باید برای قشر عرب زبان کشور به ویژه اعراب خوزستان شبکه ای مبتنی بر قواعد مذهب شیعه که بصیرت افزایی را به همراه دارد تأسیس شود.

امام جمعه اهواز همچنین تأکید کرد: حملات روانی و عقیدتی، تأثیر گذاری بیشتری بر اذهان و افکار خواهد گذاشت؛ چرا که این تهاجمات با روح و روان افراد سر و کار دارد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که دشمنان برای ساخت برنامه های تحریف کننده افکار از نیروهای متخصص بهره می برند، تصریح کرد: به یقین دشمنان برای تأثیرگزاری برنامه های منحرف کننده خود بر جوان ایرانی از تیم های پشتیبانی فکری بسیاری استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که جایگاه غدیر باید به گونه ای تبیین شود تا مخاطب چگونگی وقوع غدیر را در وجود خود احساس کند، بیان داشت: با برگزاری برنامه ها و تبیین حادثه غدیر به تفکر مخاطبان جهت دهی دهیم./9458/پ202/ب

ارسال نظرات