۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۷۱۹
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

غرب در برابر منطق گویا و پویای اسلام به بن بست تاریخی رسیده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام را نشان دهنده اوج خباثت و پستی سلطه گران در مقابله با اندیشه متعالی اسلام دانست و گفت: این گونه اقدامات نشان دهنده آن است که غرب در برابر منطقه گویا و پویای اسلامی به بن بست رسیده است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله سیزده آبان با بیان این که  13 آبان یادآور سه رخداد در انقلاب اسلامی است، گفت: این روز ارزشمند ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

 

وی به سخنان آتشین معمار کبیر انقلاب اسلامی در روز عاشورا اشاره کرد و افزود: آن سخنانی تاریخی امام راحل در خصوص تحریم تقیه خط بطلانی بر تز جدایی دین از سیاست کشید.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امام راحل با تحریم تقیه به همه حوزه‌های علمیه اعلام کردند که باید به طور جدی وارد صحنه شوند، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه نیز با پیروی از سخنان امام راحل صحنه را ترک نکرده و با همه توان خود ظلم رژیم را برملأ کردند و مردم را به خروش درآوردند.

 

وی با بیان این که علیرغم این که امام راحل از وطن دور بودند، اما روح ایشان با مردم پیوند عمیقی خورده بود، تصریح کرد: پیوند معنوی مردم با امام خمینی (ره) از روز تقویت شد تا زمینه ساز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام اشجری تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان خط امام را یکی از رخدادهای مهم تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: 400 دانشجو در 13 آبان سال 58 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

 

وی همچنین به تقارن عید غدیر خم با روز ملی استکبار امسال اشاره کرد و افزود: امسال راهپیمایی 13 آبان یک روز زودتر در 12 آبان برگزار می‌شود و مردم پس از برگزاری نماز جمعه با ولی زمان خود بیعت می‌کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را بیانگر پویا بودن اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) در همه دوران ها و در همه سطوح دانست و خاطرنشان کرد: 13 آبان یکی از میدان های اجتماعی در مسیر مبارزه اصیل با استکبار ستیزی است.

 

وی 13 آبان را یادآور همه رنج ها و زحمت های ملت ایران برای دستیابی به آزادی و استقلال دانست و گفت: وقایع 13 آبان چراغ راهنمای نسل های آینده برای ادامه دادن به مبارزه برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

 

حجت الاسلام اشجری، تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان را از جمله راه های وفاداری به آرمان های اسلام و انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به نقشه های شوم دشمنان برای از صحنه خارج کردن جوانان، حضور همیشگی قشر جوان در میدان های اجتماعی انقلاب، می تواند زمینه ای برای انتقال آرمان های اسلام و نفی حرکات شوم دشمنان باشد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام، این اقدام آمریکایی صیونیستی را نشان دهنده اوج خباثت و پستی سلطه گران در مقابله با اندیشه متعالی اسلام دانست و تصریح کرد: این گونه اقدامات نشان دهنده آن است که غرب در برابر منطقه گویا و پویای اسلامی به بن بست رسیده است.

 

وی با تأکید براین که غرب باید اقتدار اسلام ناب محمدی را در عرصه جهانی بپذیرد، چون راهی غیر از پذیرش آن ندارد، تصریح کرد: امروز موج اسلام خواهی در همه نقاط دنیا فراگیر شده است.

 

حجت الاسلام اشجری با اشاره به این که ملت های آزاده جهان هر روز بیشتر با اندیشه های متعالی اسلام ناب آشنا می شوند، بیان داشت: طرح صهیونیسم بین الملل برای ادامه اسلام هراسی در عرصه جهانی بی فایده است و تنها زمینه رسوایی آنها را در دنیا بیشتر فراهم خواهد کرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات