۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۰۱۸

برگزاری جشن‌های ولایت علوی در بقاع متبرکه کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف کرمانشاه گفت: جشن‌های ولایت علوی، اکمال دین نیوی در جوار بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
عيد غدير خم
حجت الاسلام محسن سلیمانی، معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه بیان کرد: باید به عید غدیر که عیدالله الاکبر است توجه بیشتری شود و با توجه به این که بسیاری از مشکلات امروز جامعه مسلمین ریشه در نادیده گرفتن پیام غدیر دارد باید با همدلی این عید را از مظلومیت خارج کنیم .
وی از برگزاری مسابقه غدیر در عید سعید غدیر در جوار 14 بقعه متبرکه خبر داد و افزود: از ویژه برنامه‌های این اعیاد سخنرانی، خطبه خوانی غدیر، تجلیل از سادات خادم، برپایی نمایشگاه، و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در جوار بقاع متبرکه است.
معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه افزود: این مراسم در شهرستان‌های کنگاور در سه بقعه امامزاده باقر ع)، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده سیدجمال(ع) و در شهرستان سرپل ذهاب در بقعه احمدبناسحاق (ره)، و در شهرستان اسلام آباد غرب در جوار بقاع امامزاده حسن و علی اکبر(ع) ،در شهرستان سنقر و کلیایی در جوار بقاع جهان آرا خاتون و امامزاده احمد(ع)، در شهرستان هرسین در بقعه امامزاده مهدی(ع) و  امام زاده باقر(ع) بیستون و در کرمانشاه امامزاده سیده فاطمه(س)، امامزاده قاسم پاامام(ع)، مسجد صاحب الزمان (عج) و مجتمع فرهنگی آل آقا برگزار می‌شود .
وی برنامه شاخص را در شهرستان سنقر و کلیایی و در آستان مقدس امامزاده احمد(ع) عنوان کرد./967/پ203/س
ارسال نظرات