۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۴۴۶۶۴
امام جمعه زنجان:

اقتصاد مقاومتی لازمه مقابله با تحریم‌ دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: در شرایطی که دشمنان از تمام توان خود برای براندازی نظام اسلامی بهره می جویند، هرگونه عقب نشینی در برابر استکبار خیانت به ارزش‌های انقلاب، امام راحل و شهداست.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در جمع صنعتگران و فعالان اقتصادی این استان، اظهار داشت: امروز صنعتگری هنرمندی است که در شرایط بحرانی اقتصاد کشور و اوج تحریم ها توانایی تولید و صادرات محصول را داشته باشد.

 

وی اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی را لازمه مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن رو به روست، نیازمند همت همه جانبه مردم و مسؤولان هستیم.

 

امام جمعه زنجان ایستادگی و مقاومت برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: شرایطی که دشمنان از تمام توان خود برای براندازی نظام اسلامی بهره می جویند، هرگونه عقب نشینی در برابر استکبار خیانت به ارزش‌های انقلاب، امام راحل و شهداست.

 

وی ادامه داد: زمانی استکبار حذف نظام اسلامی از نقشه های جغرافیایی را هدف خود قرار داده بود و برای تحقق آن از هیچ اقدامی دریغ نمی کرد، اما امروز نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، مبارزه با ایران و بهبود روابط با اسرئیل غاصب را شعار خود قرار داده اند و تبلیغ این هدف را از برنامه های اساسی دوران ریاست جمهوری آینده خود عنوان می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تولید کنندگان و صنعتگران را جهادگران عرصه اقتصادی دانست و گفت: مسؤولان باید بدانند که نظام اسلامی هیچ راه برگشتی ندارد و عقب نشینی در مقابل آمریکا را باید از فکرها خارج کرد، باید فکرها را به کار بست و راهکاری مناسب برای پیش روی در شرایط سخت تحریم ها و گره گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت پیدا کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تشریح ظرفیت‌های بالای کشور در بخش های مختلف صنعتی، نیروی انسانی و منابع طبیعی، تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی استفاده و تحریم‌های دشمنان را همچون گذشته خنثی کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات