۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۴۴۹۳۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم؛

مسؤولان مراقب فضای همدلی و وحدت باشند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع)، خواستار هوشیاری مسؤولان در شرایط حساس کنونی کشور و پرهیز جدی آن‌ها از شکسته شدن فضای همدلی و وحدت در جامعه شد.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با تأکید بر لزوم زمان شناسی و درک موقعیت از سوی مسؤولان کشور در شرایط حساس کنونی گفت: دشمن مترصد ضربه زدن به نظام، رهبری و اصل انقلاب است، بنابراین مسؤولان کشور به عنوان کسانی که مردم از آن‌ها الگو و سرمشق می‌گیرند، باید بیش از پیش متوجه حساسیت مسائل باشند و با حرف‌های نسجیده، زمینه ضربه زدن دشمنان را ایجاد نکنند.

وی با بیان این‌که مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم و نیز عملی ساختن منویات امام و رهبری گام بردارند، افزود: مردم از مسؤولان خود به ویژه سران قوا این انتظار به حق را دارند که به حل مشکلات کمر همت ببندند نه این‌که به موضوعاتی که هیچ اثر مثبتی در جامعه نداشته و مایه یأس و ناامیدی است، دامن بزنند.

حجت الاسلام سید حسن اکبری با اشاره به این‌که زمان شناسی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های یک مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: در چنین نظام دینی که شخصیت برجسته، فکور و اندیشمندی چون رهبر معظم انقلاب، سکان دار آن است، همه مسؤولان باید از سیره و گفتار معظم له تبعیت کرده و به وظائف خویش جامه عمل بپوشانند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در ادامه با اشاره به لزوم پرهیز از کارهای تنش زا و غیرمعقولانه در شرایط فعلی بیان داشت: آن‌چه مهم است این است که همه ما در راستای تحقق آرمان‌های متعالی امام و شهدا و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم و امید دشمن را در ضربه زدن به نظام و کشور به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم.

وی در پایان، ضرورت وحدت و همدلی میان مسؤولان قوا را متذکر شد و بیان داشت: باید امید و نشاط و شادابی را در کشور ارتقا دهیم و با اراده مستحکم در راستای حل مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی گام برداشته و حفظ اسلام و نظام مقدس اسلامی را هدف اصلی کار خویش قرار دهیم./997/د102/ن

ارسال نظرات