۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۹۸۷

برگزاری هزار جشن ولایت و امامت در کانون‌ مساجد خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان رضوی از برگزاری یک هزار جشن ولایت و امامت در کانون های مساجداستان همزمان با جشن های غدیر کانون های سراسر کشور خبر داد.
عدير غدير، جشن عيد غدير

محمدحسین عبداللهی، مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان ر ضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه اعضای کانون های مساجد استان در جهت آشنایی اعضای این کانون‌ها با پیام‌ها و فضایل غدیر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از برگزاری جشن‌های دهه ولایت درهمه کانون‌های مساجد خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری سه جشن ویژه ولایت در کانون سلمان فارسی مشهد، اجتماع بزرگ 200 نفر از سادات طرقبه به همت کانون فرهنگی هنری طلائیه در روز عید سعید غدیر در محل مسجد جامع طرقبه، چاپ و توزیع پوستر غدیر، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام دهه ولایت است.

عبداللهی در ادامه از ارسال تجهیزات به کانون‌های مساجد جدید التاسیس خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر 280 میلیون تومان در این ایام خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر برای 80 کانون فرهنگی هنری با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی کشور مجوز جدید صادر شده است و این تجهیزات به 25 کانون فرهنگی هنری در مشهد و 55 کانون فرهنگی هنری در سطح خراسان رضوی ارسال می‌شود.  

وی با اشاره به پراکندگی 80 کانون جدید التاسیس در سراسر خراسان رضوی تصریح کرد: مبلغ سه میلیون و 500 هزار تومان برای تجهیز هر یک از کانون های جدید ضروری است که این تجهیزات شامل وسایل سمعی و بصری، اداری و سخت افزاری شامل میز، صندلی، رایانه، فاکس، چاپگر، قفسه کتاب و غیره است. /934/پ202/س

 

 

ارسال نظرات