۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۴۵۹۹۵
بهبودی:

شرح اسم حذفیاتی نداشته است

خبرگزاری رسا ـ نویسنده کتاب شرح اسم گفت: بعد از این که کتاب برای بار اول منتشر شد رهبر انقلاب تنها با اصلاح‌ نکات جزئی برای رعایت برخی حرمت‌ها موافقت خود را اعلام کردند.
شرح اسم

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین نشست معرفی و بررسی کتاب شرح اسم (زندگی‌نامه رهبر انقلاب) امروز، با حضور هدایت‌الله بهبودی مؤلف این اثر در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.

 

بهبودی در سخنانی به ارائه توضیحاتی از مراحل نگارش کتاب شرح اسم پرداخت و اظهار داشت: تالیف این اثرحدود 18ماه طول کشید.

 

وی با اشاره به این‌که «شرح اسم» زندگی‌نامه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای است، افزود: اگر دستم پر بود، به سایر حوزه‌های مرتبط با زندگی ایشان در مقطع یاد شده نیز می‌پرداختم؛ اما متاسفانه چنین امکانی وجود نداشت، اگر چه موارد تحقیق بنده، با محوریت تاریخ انقلاب اسلامی بود اما اصل قضیه، رهبر انقلاب بودند؛ اما متاسفانه امکان مصاحبه با ایشان میسر نشد.

 

نویسنده کتاب شرح اسم خاطرنشان کرد: طبق قانون مصوب مجلس، کلیه آثار مرتبط با امام خمینی رحمةالله علیه با هماهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی منتشر می‌شود؛ اما چنین قانونی در مورد آثار مرتبط با مقام معظم رهبری وجود نداشته و در این مورد، تنها مکاتبه‌ای میان دفتر معظم‌له و وزارت ارشاد صورت گرفته ‌است.

 

بهبودی با تأکید بر این‌که شرح اسم حذفیاتی نداشته است، افزود: بعد از این که کتاب برای بار اول منتشر شد، هاله‌ای از سؤال در مورد کتاب، ایجاد شد که بالاخره کتاب، چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؛ که خوشبختانه این امر با اعلام نظر مساعد رهبر انقلاب، به سرانجام خوبی رسید.

 

نویسنده «شرح اسم» تصریح کرد: بعد از این که کتاب، برای بار اول منتشر شد، رهبر انقلاب، تنها با اصلاح‌ نکات جزیی برای رعایت برخی حرمت‌ها، موافقت خود را اعلام کردند./935/پ202/ق

 

ارسال نظرات