۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۰۶۵
با برگزاری راهپیمایی؛

مردم قم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم انقلابی، ولایت مدار و مؤمن قم پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
راهپيمايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمازگزاران خداجوی و مؤمن قم پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
این مراسم از حرم حضرت معصومه(ع) آغاز شد و تا چهار راه شهدای قم ادامه یافت.
در این مراسم که با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(ع) علما، روحانیان و سایر قشرهای مردم برگزار شد، راهپیمایان با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا عدوالله»، «اسرائیل عدوالله»، «ما پیرو حسینیم ذلت نمی‌پذیریم»، جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه غزه را محکوم کردند.
به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه ای را صادر کرد، در بخشی از این بیانه آمده است:
«بیداری اسلامی-انسانی و ضد استکباری ملل اسلامی در سال‌ها اخیر سردمداران جنایت‌پیشه آمریکا و رژیم جعلی و اشغالگر قدس شریف را به وحشت انداخته و در نتیجه در تکاپو برای نجات صهیونیست غاصب از اضمحلال قطعی با انواع توطئه‌های رذیلانه درصدد تفرقه بین کشورها و تضعیف و قدرت‌نمایی جلادان صهیون برآمده‌اند.
سکوت خفت‌بار سران کشورهای اسلامی، شورای به اصطلاح امنیت و دیگر سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایت صهیونیست‌ها در حمله ددمنشانه به غزه را شدیدا محکوم و نفرت و بیزاری خود از این نوع اقدامات متناقض و منافقانه در ادعای حمایت از حقوق بشر را اعلام می‌داریم.
از سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، تعهد عملی به آرمان‌های اولیه در تشکیل جنبش و استقلال واقعی در برابر قدرت‌های رذیلانه استکباری فراخوانده و قطع روابط دیپلماتیک و مبادلات اقتصادی با رژیم جعلی اسرائیل را خواهانیم.»/914/پ202/ج
ارسال نظرات