۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۴۷۰۸۴
آیت الله موسوی جزایری:

جوانان فلسطینی خواب راحت صهیونیست ها را به کابوس تبدیل کرده اند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری تجاوز و جنایات رژیم چعلی اسرائیل علیه مردم فلسطین و غزه را محکوم و تصریح کرد: جوانان فلسطینی خواب راحت رژیم صهیونیستی را به کابوس تبدیل کرده اند.
 آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهواز به سالروز آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن در زمان جنگ مصمم شده بود، سوسنگرد را به تصرف خود در آورد اما تدابیر مقام معظم رهبری شکست سنگینی را به آنها تحمیل کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پنجم آذر ماه آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجیان رهروان راه امام حسین(ع) هستند و بر پیشانی بند آنها این موضوع نیز به چشم می خورد.

هیچ قدرتی توان مقابله با عظمت بسیج را ندارد

آیت الله موسوی جزایری بسیج را پشتوانه بزرگی برای استقلال و اقتدار کشور و از عوامل پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: در برهه کنونی هیچ قدرتی توان مقابله با عظمت بسیج را ندارد؛ چرا که این نهاد به سیل خروشان ملت ایران وصل است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) درباره بسیج، اظهار داشت: بسیج جهان اسلام سبب بیداری اسلامی و وزیدن بهار عربی در کشور های خاورمیانه شده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به جنایات رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم فلسطین و پاسخ حماس با حمله موشکی به تجاوزات این رژیم تصریح کرد: جوانان فلسطینی خواب راحت اسرائیل را به کابوس تبدیل کرده اند.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در شرایطی که دشمن ما را تحریم کرده است باید آنها را تحریم کنیم، ابراز داشت: ایران کشوری با ظرفیت های بالاست و از این ظرفیت با برنامه ریزی مسؤولان باید استفاده کامل صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اهتمام بیشتر مسؤولان نسبت به کشاورزان، اظهار داشت: در صورت همت مسؤولان و همیاری مردم در آینده ای نزدیک از لحاظ خوراک نیازی به خارج نخواهیم داشت.

طلوع ماه محرم حزن و اندوه ملت ایران را به همراه دارد

آیت الله موسوی جزایری در خطبه اول خود با بیان این که طلوع ماه محرم، حزن و اندوه ملت ایران را به همراه دارد، ابراز داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی زمزمه هایی از سوی روشنفکران مبنی بر بی فایده بودن گریه بر امام حسین(ع) و عزاداری برای آن حضرت مطرح می شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گریه بر امام حسین(ع) را سبب جوشش عواطف مسلمانان نسبت به ائمه معصومین عنوان کرد و افزود: کسانی که عواطف جوشان ندارند، انسانیت آنها نیز از بین رفته است.

گریه برای سالار شهیدان مکتب ساز است

امام جمعه اهواز با بیان این که دلی که زنده است به یاد امام حسین(ع) به گریه می افتد، ابراز داشت: گریه برای سید و سالار شهیدان مکتب ساز و ملت ساز است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به مخالفت و ممنوعیت عزاداری برای امام حسین(ع) از سوی شاهان پهلوی، ابراز داشت: آنها به حقیقت عزاداری برای امام حسین(ع) که همان آزادگی است پی برده بودند و به سب هراس از این مساله به مخالفت با آن پرداختند./9464/پ202/ج

ارسال نظرات