۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۳۸۹
همزمان با ماه محرم؛

300 مبلغ در مناطق محروم استان خوزستان به تبلیغ می پردازند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه محرم 300 مبلغ جهت تبلیغ به مناطق محروم استان خوزستان اعزام شده اند.
اعزام مبلغين به روستاهاي مازندران

حجت الاسلام مهدی علیزاده، مسؤول طرح هجرت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام 300 مبلغ افتخاری به مناطق محروم استان خوزستان خبر داد.

وی با بیان این که در این اعزام ها روستاها و مناطق محروم اولویت نخست بوده اند ابراز داشت: تلاش شده در طرح هجرت کوتاه مدت از مبلغان بومی استفاده شود.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که مبلغان در هر منطقه به بیان مطالبی در راستای مقابله با فرقه های نوظهور در آن منطقه می پردازند، بیان داشت: تبیین اهداف و قیام امام حسین(ع) و مقابله با فرقه های نوظهور مهم ترین اولویت مبلغان است.

مسؤول طرح هجرت استان خوزستان حضور در مدارس و برگزاری گفتمان های دینی جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با مبانی دینی را از دیگر فعالیت مبلغان در ایام حضور خود در مناطق محروم دانست.

وی با تأکید بر فعالیت مبلغان در راستای تحکیم ایمان مردم ابراز داشت: اقامه نماز جماعت، ترویج تلاوت قرآن و تبیین مباحث امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی و تبیین فلسفه اقتصاد مقاومتی در منبرها و جلسات از دیگر اهداف اعزام این مبلغان به مناطق مختلف استان خوزستان است.

مسؤول طرح هجرت استان خوزستان با اشاره به ظرفیت های تبلیغی ماه محرم و صفر تصریح کرد: ماه محرم فرصت مناسبی است تا مبلغان بتوانند مردم را با مکتب اهل بیت(ع) و آموزه‌های دینی آشنا کنند./9464/ت303/ب

ارسال نظرات