۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۴۸۰۹۵
از ابتدای پاییز تاکنون؛

1300جلسه آموزشی از سوی مبلغان طرح معراج ویژه دانش آموزان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول طرح معراج حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز از برگزاری بیش از 400 جلسه آموزشی ویژه دانش آموزان مدارس اهواز در ماه محرم الحرام از سوی مبلغان حوزوی خبرداد.
1300جلسه آموزشی از سوی مبلغان طرح معراج ویژه دانش آموزان برگزار شد

حجت الاسلام علیرضا قربانی، مسؤول طرح معراج حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع آموزشی، تربیتی و معرفتی از سوی این معاونت ویژه مدارس اظهار داشت: برگزاری همایش های مختلف ویژه والدین دانش آموزان با رویکرد مسایل تربیتی که از سوی مبلغان این طرح صورت می گیرد از مهم ترین برنامه های صورت گرفته در نیم سال اول سال تحصیلی مدارس علمیه به شمار می رود.

وی با بیان این که مبلغان اعزام شده به مدارس با توجه به نیاز روز جامعه مطالب آموزشی را به دانش آموزان منتقل می کنند، خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی در طول دوره آموزشی به سؤالات دانش آموزان پاسخ می دهند.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به برگزاری دوره های توجیهی ویژه مبلغان طرح معراج تصریح کرد: با دعوت از اساتید مجرب حوزه علمیه قم دوره های مختلف برای توجیه و آموزش های تکمیلی ویژه مبلغان طرح معراج برگزار شده است.

مسؤول طرح معراج حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز همچنین در ادامه به برگزاری همایش تخصصی آموزشی ویژه معلمان و مدیران مدارس تحت پوشش طرح معراج اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره ها و همایش های آموزشی برای مدیران و به ویژه معلمان پرورشی مدارس از دیگر برنامه های اجرا شده از سوی معاونت طرح معراج حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز بوده است.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به استقبال دانش آموزان از این طرح اظهار داشت: در چند سالی که این طرح در مدارس به ویژه در مناطق محروم اجرا شده است استقبال خوبی از سوی دانش آموزان و به ویژه خانواده ها آن ها صورت گرفته است.

وی به پوشش 900 کلاس درسی در نیم سال اول تحصیلی از سوی مبلغان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون فعالیت های خوبی از سوی معاونت طرح معراج برای آموزش دانش آموزان صورت گرفته است.

مسؤول طرح معراج حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در پایان با اشاره به طرح ویژه اعزام مبلغ در ماه های محرم و صفر به مدارس، خاطرنشان کرد: تا کنون در ماه محرم و صفر بیش از 400 کلاس درسی مدارس اهواز از سوی مبلغان اعزامی حوزه علمیه قم اداره شده است./9458/ت302/ب

ارسال نظرات