۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۹۵۸۱
23 آذرماه؛

مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رساـ مسؤول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان از برگزار مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب استان خبرداد.
قرآن کريم و حفظ آن

حجت الاسلام مجید نجفی، مسؤول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب استان، اظهار داشت: مسابقه تفسیر قرآن به منظور گسترش فرهنگ قرآنی بین طلاب برگزار می شود.

وی با بیان این که بازه این مسابقه از سوره مبارکه محمد(ص) تا آخر قرآن کریم خواهد بود، گفت: آزمون این مسابقات ساعت 9 صبح پنج‌شنبه 23 آذرماه در محل دفتر قرآن و عترت شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

مسؤول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان با اشاره به استقبال طلاب از این مسابقه بیان داشت: تاکنون استقبال به نسبت خوبی از این مسابقه صورت گرفته اما پیش بینی ها حاکی از استقبال بیش از پیش است. بیش از 25 طلبه شرکت کرده اند که با اعلام به معاونت تهذیب مدارس علمیه استان امیدواریم این آمار افزایش یابد.

حجت الاسلام نجفی همچنین در ادامه تصریح کرد: مسابقه سالانه حفاظ قرآن استان نیز ساعت 11 روز جمعه یکم دی‌ماه به صورت کتبی و شفاهی در سه رشته 10 و 15 جزء و کل قرآن برگزار می‌شود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات