۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۰۲۹۴
در قم؛

3 شهید گمنام تا بهشت بدرقه شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکرهای مطهر سه شهید گمنام امروز در قم با حضور روحانیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
3 شهيد گمنام تا بهشت بدرقه شدند 3 شهيد گمنام تا بهشت بدرقه شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز پیکرهای مطهر سه شهید گمنام از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد.
این مراسم با حضور روحانیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، و شهدای گمنام در میان سینه‌زنی و زمزمه‌هایی همچون «خیر مقدم یاوران روح الله،‌ ای شهیدان عشق ثارالله»، «جنگ ما جنگ عقیده و حسینی است، این کلام رهبر ما خمینی است»،‌ »حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله»، «لک لبیک حسین»، «باید گذشتن از دنیا به آسانی، باید مهیا شد از بهر قربانی» و «این تن پر پر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده» از خیابان ارم تا حرم حضرت معصومه(س) بدرقه شدند.
بر اساس این گزارش، پیکر این سه شهید گمنام از سمت میدان آستانه به مهمانی حضرت معصومه(س) آمدند و پس از گذراندن از میان ضریح مطهر برای اقامه نماز به صحن امام رضا(ع) منتقل شدند.
پس از عزاداری و مرثیه بر اباعبدالله الحسین(ع) در کنار شهدای گمنام،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نماز میت را بر این سه  شهید هشت سال جنگ تحمیلی اقامه کرد.
سپس دو تن از این شهدا برای دفن به دانشگاه قم انتقال یافتند و  یک شهید گمنام دیگر نیز در دانشگاه پردیس قم به خاک سپرده می‌شود.
شایان ذکر است مراسم وداع با این سه شهید در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شده بود./914/پ202/پ
ارسال نظرات