۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۵۰۵۸۲
چهارم دی ماه در بوشهر؛

همایش لبیک به ندای اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری همایش لبیک به ندای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش چهارم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اقتصاد مقاومتي

حمید خرمدل، فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب از برگزاری همایش لبیک به ندای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش همه جانبه در حل مشکلات اساسی مردم از جمله مشکلات معیشتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، استفاده صحیح از ظرفیت های دولتی و خصوصی از عواملی است که می تواند به اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: جدا کردن مردم از نظام مقدس ایران اسلامی و ولایت فقیه از مهم ترین اهداف فشارهای اقتصادی دشمن در این برهه از زمان است.

وی اظهار داشت: قدرت های استکباری با همه توان وارد شده اند تا شاید از طریق فشارهای اقتصادی بتوانند مردم و نظام را تسلیم خود کنند اما فشارها و توطئه های دشمنان نیز همانند تحریمات سال های گذشته با تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه های مختلف خنثی خواهد شد.

خرم دل ادامه داد: همانطور که هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از زمینه ها ما را برای آینده آماده ساخت و زمینه های پیشرفت را فراهم کرد تحریمات اقتصادی نیز سبب سرافرازی ما خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با بیان این که همایش لبیک به اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان ها و ادارات شهرستان بوشهر برگزار می شود، بیان داشت: این همایش چهارم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی یادآوار شد: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار بوشهر و با سخنرانی قدیری ابیانه در سالن مجتمع فرهنگی هنری 9 دی ساعت 20:30 برگزار خواهد شد./9454/ت303/ب

ارسال نظرات