۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۵۰۶۳۲
در سومین جشنواره استانی علامه حلی؛

بانوان طلبه اصفهانی نیمی از جوایز جشنواره علامه حلی را کسب کردند

خبرگزاری رسا ـ بانوان طلبه حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان توانستند نیمی از جوایز سومین جشنواره علامه حلی این استان را به خود اختصاص دهند.
جشنواره علامه حلي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مراسم اختتامیه این جشنواره از میان 14 برگزیده پایانی، هفت نفر از بانوان طلبه به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در این مراسم راحله بیدرام از مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) اصفهان با تحقیق پایانی سطح دو با عنوان واکاوی ماهیت و آثار نفقه در فقه و حقوق ایران و آسیه صفاری از مدرسه علمیه فاطمه محدثه(س) اصفهان با مقاله سطح دو با عنوان بررسی جبر و اختیار از منظر علم مدنی از دیدگاه فارابی به عنوان صاحبان آثار برتر معرفی شدند.

همچنین معصومه موسایی از مدرسه علمیه نفیسه اصفهان با تحقیق پایانی سطح دو با عنوان بررسی رابطه شر اخلاقی با مکافات دنیوی عمل از دیدگاه آیات و روایات و زهرا عابدی از مدرسه علمیه الزهراء المرضیه(س) با تحقیق پایانی سطح دو با عنوان تلقیح مصنوعی از دیدگاه فقه و حقوق نیز به عنوان دیگر صاحبان آثار برتر معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی استان اصفهان اعظم جزینی از مرکز تخصصی نفیسه اصفهان با مقاله سطح سه با عنوان بررسی آسیب‌های فرهنگی مذهبی جلسات بانوان در شهر اصفهان، نجمه ایدر از مدرسه علمیه الزهرا(س) دهاقان با تحقیق پایانی سطح دو با عنوان بررسی و تبیین دکترین مهدویت و سمیه سپاهی از مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) ‌اصفهان با تحقیق پایانی سطح دو با عنوان تشیع در زمان ایلخانان و نقش علما در آن به عنوان صاحبان آثار شایسته مورد تقدیر قرار گرفتند.

مجتبی حمیدی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در پایان گفت: امسال هزار و 307 اثر به جشنواره علامه حلی استان اصفهان ارسال شد و این در حالی است که سال گذشته فقط 708 اثر به جشنواره رسید./997/د102/پ

ارسال نظرات