۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۵۰۹۵۲
با حضور آیت الله مصباح یزدی؛

همایش جبهه پایداری در تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش جبهه پایداری با حضور آیت الله مصباح یزدی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزارشد.
جبهه پايداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش جبهه پایداری با هدف تبیین ریشه‌های گفتمانی یوم الله 9 دی عصر امروز دوشنبه چهارم دی ماه با حضور آیت الله مصباح یزدی، حجت الاسلام آقا تهرانی، صادق محصولی و دبیران استان‌های جبهه پایداری در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

در این مراسم آیت الله مصباح یزدی با تبیین ویژه‌گی‌های گروه‌های مختلف مومنین درزمان پیامبراکرم(ص) اظهار داشت: با تشکیل حکومت کامل اسلامی پیامبراکرم(ص) همه قوانین اقتصادی، خانواده و تحریم ربا بیان و این حکومت کامل شد.

وی بزرگ ترین تهدید آینده انقلاب اسلامی را سکولاریسم دانست و عنوان داشت: این تفکر معتقد است حکومت به اسلام ربطی ندارد که جامعه اسلامی ضربات زیادی از آن می خورد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رجبی قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به این که شکوه‌مند ترین سنت الهی این است که هر کاری که خالصانه برای خدا انجام بشود خداوند از آن حمایت می‌کند و آن را کار خودش می نامد، ابراز داشت: هر کاری به میزانی که از اخلاص برخوردار باشد، طبق سنت‌های الهی پیروز است.

وی با تاکید بر این که اگر خداوند عهده‌دار کاری شود پیروزی در آن کار قطعی است، بیان داشت: بحران در چنین کاری معنا ندارد زیرا اراده خدا بر همه اراده‌ها غالب است و قدرت خدا ما فوق همه قدرت‌ها است و اگر دشمن مکری کند مصداق آیه «و مکروا مکرالله و الله و خیرالماکرین »می شود.

در ادامه مراسم باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: اگر ما از پندها و عبرت‌های حماسه 9 دی به خوبی استفاده کنیم می توانیم آینده انقلاب را آن طور که شایسته است رقم بزنیم.

همچنین حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در این مراسم اظهار داشت: وقتی در زمان ائمه فتنهای پیش می‌آمد امام علی(ع) و امام حسن(ع) تنها می‌شدند اما امروز بحمدالله اگر مردم احساس کنند فتنه‌ای پیش آمده و می‌خواهد در مقابل ولایت بایستد علیه آن قیام می‌کنند.

وی افزود: البته برخی دوست دارند هیچ وقت درباره حماسه 9 دی صحبتی نشود زیرا خودشان آن وقت ساکت بودند در حالی که باید به دنبال آن بود که مقام ولایت از ما چه می‌خواهند.

شایان ذکر است در این مراسم اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری، حداد عادل، صادق محصولی، محمد حین کوچک زاده ، حجت الاسلام رسایی، حجت الاسلام روان‌بخش و حجت الاسلام نبویان از فعالان سیاسی حضور داشتند./956/پ202/ج 

ارسال نظرات