۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۴۰۰
امام جمعه اردبیل:

دشمن به دنبال تکرار فتنه 88 است/تبعیت از رهبری کشور را از انحراف مصون می‌دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: امروز بار دیگر دشمن به دنبال تکرار فتنه 88 است و با چهره ای جذاب از طریق160 کانال ماهواره ای وارد خانه ها شده است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه با تشریح ابعاد و نتایج مختلف داخلی و خارجی حماسه 9 دی اظهار داشت: عبور از فضای غبارآلود فتنه 88 تنها با ولایت‌مداری و کسب بصیرت ولایی ممکن بود.

وی با بیان این‌که وحدت و همبستگی مردم و ولایت فتنه دشمنان را با شکست رو به رو کرد، گفت: تبعیت محض از رهبری می تواند نظام اسلامی را از انحراف و افراط و تفریط محافظت کند، در حقیقت نهم دی روز میثاق امت با ولایت بود  که بر خلاف خواست دشمنان موجب همگرایی نیروهای انقلابی و ولایی شد.

 نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مردم با بصیرت و با حضور در صحنه پاسخ تاریخی و دندان‌شکنی به بانیان فتنه 88 دادند، تصریح کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که تنها با راه اندازی جنگ نرم و راه اندازی فتنه که در آن تشخیص حق و باطل بسیار سخت است، وارد میدان شود.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تأکید بر این‌که شناخت حق از باطل در فضای فتنه تنها با راهنمایی ولایت فقیه ممکن شد، گفت: در فتنه 88 دشمن با شعارهای جذاب وارد میدان شد تا جایی که عده از نخبگان و آنان که ادعای دوستداری نظام و ولایت داشتند، در عمل آگاهانه و یا ناآگاهانه به خدمت دشمن در آمدند.

وی با بیان این‌که باید در فضای فتنه دشمن و شعارهای فریبنده استکبار را شناخت، تصریح کرد: امروز بار دیگر دشمن به دنبال تکرار فتنه 88  است و با چهره ای جذاب از طریق160 کانال ماهواره ای وارد خانه ها شده و قصد دارد با برنامه های ساختارشکن بتدریج بینان خانواده های ایرانی را از هم بپاشد .

نماینده خبرگان رهبری ایجاد اختلاف های مذهبی، قومی و جناح ها ی سیاسی و نیز پیشگویی و ایجاد تصویر ترس آور از آینده را از جمله اهداف و روش های هجوم دشمن دانست و افزود: این در حالیست که دشمنان پخش کانال های ایرانی را از طریق فرستنده های ماهواره ای خود قطع می کنند، زیرا به نفوذ پیام انقلاب اسلامی ایران آگاه هستند .

وی با اشاره به سیاست ایران در دیپلماسی عمومی و مدیریت افکار عمومی گفت: آمریکا به خاطر ترس از افکار شیعه و مقابله با نفوذ ایران از وهابیت حمایت می کند، باید با شناخت دقیق از دشمن راهبردی اصولی و آینده نگر اتخاذ کرد./935/پ201/پ

ارسال نظرات