۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۵۱۵۷۰
امام جمعه دزفول:

ملت ایران در 9 دی پایبندی خود را به آرمان‎های نظام ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول، از کم توجهی برخی مسؤولان در زنده نگه داشتن حماسه 9 دی انتقاد کرد و گفت: این حضور نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد علی قا ضی دزفولی، روز گذشته در جمع مسؤولان و کارکنان سازمان ها و ارگان های دولتی که در  محل آستان سبزقبای دزفول برگزار شد، نبرد نظام اسلامی ایران با استکبار را تمام نشدنی وصف کرد و گفت: پیروان ولایت در 9 دی ماه سال 88 شکست سنگینی را بر دشمن تحمیل کردند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی ایران، مخالفت با استکبار است ابراز داشت: «شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بیانگر این موضوع است

امام جمعه دزفول با اشاره به اقدامات غرب به سرکردگی آمریکا جهت براندازی نظام اسلامی و تحت فشار قرار دادن آن ابراز داشت: این اقدمات سبب افزایش قدرت ایران در جهان شد.

وی با بیان این که مردم از نبرد با دشمن ترس ندارند ابراز داشت: دشمن در فتنه 88 با باور ترس مردم از نبرد به میدان آمد اما در حماسه 9 دی نیت واقعی مردم را در دفاع از نظام اسلامی مشاهده کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی به توصیف ابعاد مختلف بصیرت در جامعه پرداخت و تصریح کرد: لازمه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، شناسایی دشمن و خنثی کردن توطئه های آنان است.

وی با بیان این که ملت ایران در حماسه نهم دی پایبندی خود را به آرمان های نظام اسلامی ثابت کردند ابراز داشت: خواص در جامعه همواره باید بیش ازدیگران مراقب رفتار و گفتار خود باشند.

امام جمعه دزفول با اشاره به حرمت شکنی در روز عاشورا از سوی فتنه گران ابراز داشت: حضور آگاهانه مردم در روز 9 دی مرهمی بر بی حرمتی آشوبگران بود.

استاد حوزه علمیه حضور حماسی مردم در 9 دی را نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) دانست و افزود: پشتوانه بصیرت مردم در نهم دی ماه نور ایمان بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در پایان سخنان خود از کم توجهی برخی مسوولان در زنده نگه داشتن این حماسه بزرگ انتقاد کرد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات