۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۵۱۸۱۳

اجلاسیه سراسری مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاسیه دو روزه مدیران مدارس علمیه استان‌های خراسان در اردوگاه مازندران مشهد آغاز به کار کرده و پس از برگزاری آموزش های حین خدمت و تشکیل کمیسیون های هم اندیشی، امروز به کار خود پایان می دهد.
اجلاسیه سراسری مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین اکبر فرجام٬ مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان در حاشیه اجلاسیه سراسری مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان که به مدت دو روز (11 و 12 دی) در اردوگاه مازندران مشهد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: اجلاسیه سراسری مدیران مدارس استان های خراسان٬ نشستی سالانه است که سابقه برگزاری در سال‌های گذشته را دارد.

 

وی هدف از برگزاری این اجلاسیه را ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌های مصوب مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان دانست و افزود: استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه‌های مدیران برای برنامه‌ریزی‌های آینده و ارتقاء سطح آموزشی و علمی مدارس از دیگر اهداف برگزاری این اجلاسیه است.

 

مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اجلاسیه اظهار داشت: در کنار مجموعه‌ای از آموزش‌های حین خدمت برای مدیران مدارس همچون آشنایی با اتوماسیون اداری و ارائه مجموعه‌ای از مباحث سیاسی روز٬ کمیسیون‌هایی تشکیل می‌شود که مدیران مدارس دیدگاه‌های خود را در بخش‌های آموزش٬ پژوهش و مسائل فرهنگی حوزه ارائه کرده و پس از جمع‌بندی٬ آن را به شورای برنامه‌ریزی ارائه خواهند داد.

 

وی با اشاره به جمع‌بندی موضوعات در کمیسیون‌ها تصریح کرد: محصول نهایی اجلاسیه که جمع‌بندی نظرات و دیدگاه‌های مدیران مدارس در کمیسیون‌های مربوطه است، به مرکز مدیریت منتقل شده و پس از بررسی٬ به طرح و برنامه ارسال می‌شود.

 

وی با تأکید بر این که این اجلاسیه نوعی هم‌اندیشی است، ادامه داد: پس از بررسی موضوعات٬ مواردی که قابلیت برنامه شدن داشته باشد، مصوب شده و به عنوان برنامه٬ قابل اجرا خواهد بود./932/ت302/ب

ارسال نظرات