۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۵۲۵۶۰
به همت مرکز جهانی حضرت ولی عصر؛

بزرگ‎ترین و تخصصی‎ترین کتابخانه استان اصفهان راه اندازی شد

خر گزاری رسا ـ به همت مرکز جهانی حضرت ولی عصر(عج)، بزرگترین و تخصصی ترین کتابخانه در سطح استان اصفهان با محوریت مهدویت و انتظار راه اندازی شد.
بزرگ‎ترین و تخصصی‎ترین کتابخانه استان اصفهان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، این کتابخانه با دارا بودن بیش از هشت هزار عنوان کتاب با موضوع و محتوای مهدویت، انتظار و امام زمان(عج)، بزرگ ترین و تخصصی ترین کتابخانه در استان اصفهان به شمار می آید.

 

ویژگی های شاخص این کتابخانه که آن را به نهادی برای پژوهشگران و علاقه مندان به مباحث مهدویت تبدیل کرده است، عبارتند از اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی مرتبط با موضوع مهدویت به صورت فردی و گروهی تحت نظر اساتید متخصص راهنما و مشاور، قابلیت دسترسی الکترونیکی به کتب قابل عرضه و خرید الکترونیکی آن، ارسال کتب امانی و خریداری شده از طریق پیک به نشانی متقاضی، قابلیت تصویر برداری و ارسال مقالات یا کتب مورد نیاز محققین، راهنمایی مستمر و تخصصی و  راهنمایی در جهت سیر مطالعاتی موضوعات مهدوی، پیشنهاد موضوعات جدید برای تحقیق.

 

این کتابخانه، با فضایی مناسب پذیرای فضلای حوزه علمیه، طلاب علوم دینی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و تمامی علاقه مندان به مباحث مهدویت و انتظار است.

 

در این کتابخانه، نمایشگاه و فروشگاه دائمی و هم زمان بیش از 1000 عنوان کتاب تخصصی با موضوع مهدویت با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

 

این کتابخانه صبح ها از ساعت8 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 20 در محل دفتر مرکز جهانی حضرت ولی عصر(عج) اصفهان، پذیرای خواهران و برادران است. /939/د101/ب

ارسال نظرات