۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۵۲۸۲۷
مسؤول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

970 مبلغ در دهه آخر ماه صفر در مناطق مختلف استان فعالیت دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: 970 مبلغ در دهه آخر ماه صفر جهت فعالیت های تبلیغی در مناطق مختلف استان مشغول به فعالیت هستند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام مجتبی بیات، مسؤول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اعزام مبلغ ویژه دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت: 970 مبلغ در دهه آخر ماه صفر در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم مشغول به فعالیت های دینی و تبلیغی هستند.

 

وی ادامه داد: ایام تبلیغی بهترین فرصت برای ترویج شعائر اسلامی است، از این رو مبلغان باید این فرصت ها را غنیمت دانسته و نهایت تلاش را در اجرای فعالیت های دینی، فرهنگی را به کار گیرند.

 

حجت الاسلام بیات افزود: حضور در مدارس و گفتمان های دینی، کانون های فرهنگی مساجد، تفسیر قرآن و بیان احکام و قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص) ازبعید، از جمله مهم ترین برنامه های مبلغان در این ایام است.

 

مسؤول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد، 209 مبلغ ویژه این ایام به مناطق مختلف استان اعزام شده اند، تعداد 282 نفر مبلغ مقیم، 12نفر مبلغ متخصص و 467 امام جماعت در مساجد شهری و روستایی و ادارات در این ایام فعالیت دارند./967/ت302/ب

ارسال نظرات