۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۵۴۱۲۹
آیت الله شبستری:

دشمن برای تفرقه در امت اسلام به دنبال تقویت عناصر نفوذی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خنثی سازی حجم گسترده تهاجمات علیه اسلام را در گرو حفظ وحدت دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت عظیم بیدای اسلامی می توان نقشه آمریکا و صهیونیست ها را در کشورهای اسلامی نقش بر آب کنیم.
آيت الله شبستري

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنگ نرم دشمنان و تبلیغات رسانه ای آنان علیه اسلام و شیعیان، اظهار داشت: امروز با وجود ظرفیت عظیم بیداری اسلامی که با اقتباس از انقلاب ما شکل گرفته است می توان توطئه های دشمنان را خنثی و برای گسترش و تحکیم وحدت بین مسلمانان تلاش کرد.


وی که به مناسبت هفته وحدت با خبرگزاری رسا گفت وگو می کرد، وحدت بین مسلمان را در هر زمانی مهم خواند و گفت: در شرایط حساس فعلی و با توجه به حجم گسترده تهاجمات دشمنان اسلام ضرورت این مهم بیش از پیش احساس می شود؛ شبکه های ماهواره ای فراوان و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی بسیاری کارشان خدشه دار کردن وحدت بین مسلمانان است.


امام جمعه تبریز همدلی مسلمانان را موجب قطع ارتباط استکبار و دست نشاندگان آنان عنوان کرد و ابراز داشت: صهیونیست ها و آمریکایی ها برای ضربه زدن به اسلام، تضعیف ارزش ها آن و دور کردن جوانان از اسلام به شدت مبارزه و عناصر نفوذی را تقویت می کنند، در چنین شرایطی وحدت ما می تواند جلوی این حمایت ها را بگیرد.


آیت الله شبستری وهابیت را دست نشاندگان اجانب دانست و گفت: آنها سعی دارند با شیعه کشی ایجاد تفرقه کنند؛ امروز مسائلی که در پاکستان، سوریه و عراق شاهد هستیم بسیار نگران کننده است؛ با وحدت می توان اقداماتی که علیه اسلام به راه افتاده را بی اثر کرد.


وی با توجه به این که جهان تشیع سیبل اصلی برای حملات دشمنان اسلام است، بیان داشت: در چنین فضایی وحدت به حدی اهمیت پیدا می کند که حتی شیعیان نیز باید میان خود به این مهم اهتمام داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هفته وحدت را یادگار امام خمینی(ره) خواند و گفت: ایشان می خواستند با این عمل مبارک و با بزرگداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) فرصتی برای ابراز صمیمیت و محبت بین مسلمانان ایجاد کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات