۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۵۴۲۵۲
آیت الله شبستری:

رسانه ها به دور از جناح گرایی واقعیات را برای مردم تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روشنگری نخبگان و اصحاب رسانه در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: رسانه ها به دور از باند بازی و جناح بازی و درکمال بی طرفی به گونه ای تبلیغ کنند که مردم به سمت واقعیت حرکت کنند و از رؤیاهای کاذب دور شوند.
آيت الله شبستري

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها و نخبگان جامعه در تبلیغات انتخابات، اظهار داشت: رسانه ها سعی داشته باشند به شکلی تبلیغ کنند که مردم با بصیرت و حرکت دینی خود به دور از رؤیاهای کاذب بوده و به سمت واقعیت حرکت کنند.

 

وی با تأکید بر این که رسانه ها باید به دور از باند بازی و جناح بازی باشند، گفت: آنها باید با کمال بی طرفی معیارهای واقعی را مطرح کنند تا مردم بتوانند با بینشی که دارند فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

امام جمعه تبریز حضور گسترده مردم را اصل بسیار ارزشمندی دانست و ابراز داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور و هجمه همه جانبه دشمنان، ما به این حضور نیاز داریم.


شخص توانمند برای حل معضلات اقتصادی و فرهنگی اولویت انتخاب مردم است
آیت الله شبستری در تبیین ملاک های رییس جمهور آینده، گفت: این ملاک ها در هرسال گفته می شود در این دوره هم با بهره مندی از بیانات رهبر معظم انقلاب می توانیم این معیار ها را بدست آوریم.

 

وی افزود: از جمله معیارهایی که مد نظر رهبر معظم انقلاب و اکثر مردم است  می توان به لیاقت، شایستگی بیشتر، وجدان کاری، ولایت مداری، تعهد و تخصص اشاره کرد و میزان این شاخص ها در هر کاندیدایی که بیشتر باشد عامل پیروزی وی خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مهم ترین مشکلات کنونی کشور را در دو بخش اقتصادی و فرهنگی تقسیم بندی کرد و گفت: رییس جمهور آینده باید بتواند در شرایط فعلی اقتصاد کشور را نجات دهد؛ انتخاب کسی که بتواند معضلات اقتصادی و فرهنگی را حل کند برای مردم اولویت دارد.

 

امام جمعه تبریز با بیان این که انتخاب مردم بر اساس شاخص های صحیح امری ضروری است، اضافه کرد: امیدواریم با انتخاب شایسته مردم شاهد همدلی بیشتر بین قوای سه گانه و پیشرفت و شکوفایی مادی و معنوی کشور باشیم./928/ت302/ج

ارسال نظرات