۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۵۴۶۶۲
آیت الله نظری:

توجه به معارف قرآنی مهم ترین شاخصه نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه برگزاری جلسات قرآنی را مایه رواج و گسترش اسلام ناب دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حکومت اسلامی تلاش های بسیار خوبی در جهت توسعه و گسترش فرهنگی قرآنی صورت گرفته و می گیرد.
ديدار رييس قوه قضائيه با آيت الله نظري در ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری آیت الله صادق آملی لاریجانی، امروز با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با تشکر از رییس قوه قضائیه به دلیل شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مازندران گفت: برگزاری جلسات قرآنی مایه رواج و گسترش اسلام ناب است. خوشبختانه در حکومت اسلامی تلاش های بسیار خوبی در جهت توسعه و گسترش فرهنگی قرآنی صورت گرفته و می گیرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توجه ویژه نظام به مباحث قرآنی هستیم، خاطرنشان کرد: توجه به معارف دینی و فرهنگی در حکومت دینی یکی از نقاط شاخص و برجسته نظام اسلامی است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که در سایه لطف امام زمان (عج) شهر ساری مظاهر مذهبی خوبی دارد، ادامه داد: خوشبختانه امروز مجالس، محافل، مساجد و امور مذهبی رونق خاص و ویژه ای پیدا کرده است.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: حضرت آیت الله بروجردی(ره) فرمودند: برای همه معصومین علیهم السلام چه شهادت و چه میلاد مراسم و هیأت داشته باشید که خوشبختانه این امر در شهر ساری نهادینه شده و مردم تربیت دینی خوبی پیدا کرده‌اند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش های دین مبین اسلام به خوبی در جامعه نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی رونق بخش فعالیت های قرآنی و دینی بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از امام راحل و آیت الله آقامیرزاهاشم آملی(ره) به عنوان اساتید خود طلب علو درجات و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی دعای خیر کرد.

 

آیت الله صادق لاریجانی، رییس قوه قضائیه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با آیت الله نظری خادم الشریعه، گفت: دیدار حضرتعالی مایه خوشحالی بنده شده است.

 

وی همچنین با تقدیر از برگزار کنندگان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی در مازندران گفت: جلسات قرآنی موجب جذب و مایه حیات اسلام است./950/پ202/ع

ارسال نظرات