۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۵۵۰۶۰

برگزاری بیش از 20 هزار برنامه جشن انقلاب اسلامی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری بیش 20 هزار برنامه به مناسبت فرار رسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان اهواز از برگزاری بیش از 20 هزار برنامه به مناسبت فرار رسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

 وی با اشاره به تشکیل 23 کمیته در ستاد دهه فجر استان خوزستان ابراز داشت: ستادهای دهه فجر در 61 شهر خوزستان فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه‌های بسیاری برای گرامیداشت این دهه به انجام خواهند داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر به عنوان بهار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ستادهای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با حضور ویژه نسل جوان تشکیل شده است.

وی با اشاره به نقد کتاب استراتژی ظهور در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی واقع در بلوار ساحلی اهواز ابراز داشت: این مراسم شنبه، 14 بهمن ماه ساعت 18 برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به دیدار عشایر خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ابراز داشت: این دیدار به منظور تجدید بیعت با ولی امر مسلمین و آرمان‌های انقلاب اسلامی، صبح روز سه شنبه 17 بهمن ماه ساعت 11 در مسجد اعظم اهواز انجام خواهد شد.

وی از دیدار نخبگان در عرصه های مختلف از جمله دانشگاه و حوزه، مدال آوران و بانوان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در طول دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام جعفری از برگزاری رزمایشی با عنوان مردان آسمانی در پادگان شهید حبیب‌اللهی واقع در کیلومتر هشت جاده اهواز خرمشهر خبر داد و افزود: در این رزمایش وقایعی از زمان قبل از انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و برهه کنونی به نمایش در خواهد آمد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان سخنان خود از بهره برداری بیش از 200 پروژه خدماتی، رفاهی و عمرانی در سراسر استان خوزستان همزمان با دهه فجر خبر داد./9464/پ202/س

ارسال نظرات