۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۵۵۵۰۵

ماجرای عبای سیدحسن نصرالله و بی‌غیرتی سران عرب

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی در همایش «روشنگری سیاسی» به بیان ماجرای اعطای عبای سید‏حسن نصرالله به بانوی مسیحی پرداخت.
عبا عباي سيد حسن نصرالله

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر شب گذشته در همایش «روشنگری سیاسی» در مسجد «صاحب‏الزمان» بومهن با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی و غرب از ابزار تبلیغات برای مقابله با جریان مقاومت گفت: آنها با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود در ابتدای امر به شیعیان مراجعه کردند تا مواردی از درون جبهه مقاومت برای مقابله با حزب‏الله بیابند؛ اما پاسخ شیعیان به این اقدامات تبلیغی این بود که «خداوند سید‏حسن نصرالله را حفظ کند».


وی ادامه داد: این اقدام علاوه بر جامعه شیعیان در میان اهل تسنن و همچنین مسیحیان مناطق خط مقدم مقاومت نیز مورد آزمایش قرار گرفت و همان پاسخ از زبان این اقشار نیز شنیده شد.


کوثری اضافه کرد: در این بین، مصاحبه‏ای ‏ای با زنی مسیحی صورت گرفت و فرد مصاحبه‏کننده از پاسخ او که همان درخواست سلامتی سید‏حسن نصرالله از درگاه باری تعالی بود تعجب کرد.


وی تصریح کرد: آن زن پاسخ داد که «سید‏حسن انسان غیرت‏مندی است که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و ما به همین دلیل از او حمایت می‏کنیم».


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آن خبرنگار دوباره پرسید که خواسته شما از رهبر حزب‏الله چیست و آن بانوی مسیحی پاسخ گفت «ما از او چیزی نمی‏خواهیم، اما اگر شد از وی درخواست عبایی دارم».


وی ادامه داد: خبرنگار سئوال کرد که عبای سید‏حسن نصرالله را برای چه می‏خواهید و زن مسیحی گفت «می‏خواهم این عبا را به دور بدن فرزندانم بپوشانم که آنها نیز مانند رهبر حزب‏الله مردی غیرتمند بار بیایند».


کوثری اضافه کرد: سید ‏حسن نصرالله از طریق اطرافیانش این عبا را به زن مسیحی تقدیم کرد و فردی کویتی طی تماسی تلفنی، برای خرید این عبا یک میلیون دلار پیشنهاد داد اما آن زن از فروش عبای اعطایی سید‏حسن نصرالله خودداری کرد.


وی ادامه داد: بعد از چندی وی با سفر به ایران در محل دانشگاه تهران حاضر شد و این خاطره را از ابتدا تا انتها تشریح کرد.


کوثری اضافه کرد: دانشجویان بسیجی بعد از پایان جلسه این بانوی مسیحی از وی درخواست کردند تکه‏ای از آن عبا را به آنها بدهد اما پاسخ او به دانشجویان اطرافش این بود که «خوشبختانه در این کشور انسان‏های با‏غیرت بسیاری وجود دارند؛ این عبا را باید تکه تکه کرد و به سران کشورهای عربی داد تا کمی به غیرت بیایند و اینگونه به بیگانگان باج ندهند»./916/پ203/ع

ارسال نظرات