۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۵۵۵۴۳
مسؤول ستاد دهه فجر خوزستان:

انقلاب اسلامی سبب ایجاد روحیه جهادی ملت ایران شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با تلاشی همگانی اقتصاد مقاوم و پویایی را برای ملت به ارمغان آوریم.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در دیدار عشایر خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تبریک دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب ایجاد روحیه جهادی در ملت شد.

 سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که عشایر خوزستان همیشه نشان دادند که مرزبان آرمان امام خمینی(ره) و نظام اسلامی هستند خاطرنشان ساخت: ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن، افتخاری مهم برای عشایر استان خوزستان به شمار می رود.

حجت الاسلام جعفری به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید ملی اشاره کرد و بیان داشت: نخستین گام برای تحقق این مقوله مهم تلاش عشایر در بخش کشاورزی و دامداری است.

مسؤول ستاد برگزاری دهه فجر خوزستان در ادامه سخنانش تأکید کرد: پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش و کوشش همه جانبه ملت و مسؤولان را می طلبد.

وی افزود: امیدواریم با کمک مسؤولان و ارائه تسهیلات به کشاورزان، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور باشیم./9458/پ203/ب

ارسال نظرات