۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۵۵۵۶۸
آیت الله طبرسی:

22 بهمن رزمایش اقتدار ملت ایران در مقابل دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی خواهند کرد، بیان داشت: 22 بهمن رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: 22 بهمن روزی است که خورشید حضور امام در شب ایران عزیز تابید و به شب‌زدگان خسته و نومید روز سحر و توحید ارزانی کرد.

 

وی 22 بهمن را از مصادیق بارز گام های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.

 

امام جمعه ساری 22 بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت دانست و بیان داشت: 22 بهمن ماه روزی است که ملت بزرگ ایران برای سی و چهارمین بار به صحنه خواهند آمد و وفاداری خود را جانانه به امام و انقلاب و ارزش ها نشان خواهند داد.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی خواهند کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی که تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان اعمال می شود چشم همه رسانه های جهان به این روز است که مردم ایران در 22 بهمن چگونه عمل خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آنچه همه افراد جامعه به ویژه جوانان مؤمن و با نشاط باید بدانند این است که پرچم انقلاب اسلامی در دست آنان قرار دارد و آنها پیش قراولان انقلاب اسلامی هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: مهم ترین وظیفه نسل حاضر برای حفظ و حراست از این امانت و میراث گرانبها و تلاش در راستای انتقال صحیح مفاهیم آن به آیندگان است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه گفت: بی تردید دستاوردهای عظیم انقلاب طی بیش از سه دهه اخیر و پیشرفت های چشمگیر علمی، فنی و اقتصادی آن و نفوذ سیاسی و آرمان های آزادی خواهانه و عدالت طلب انقلاب اسلامی در میان ملت ها و دولت ها در اقصی نقاط عالم دلیل اصلی تداوم دشمنی ها و شدت بغض و کینه کشورهای استکباری با آن است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز بر همه ما ضروری است که در کنار برگزاری جشن های پیروزی انقلاب دفاع از نظام اسلامی را سر لوحه امور خویش قرار داده و با پشتیبانی از یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و شهدای عزیز یعنی ولایت فقیه در ساختن ایرانی آباد و جامعه ای سعادتمند گام های مؤثری برداریم./950/پ202/س

ارسال نظرات