۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۶۳۳
وزیر ورزش و جوانان:

دشمنان همواره تلاش می‌کنند توطئه‌های جدیدی را علیه انقلاب اسلامی طراحی و اجرا کنند

خبرگزاری رسا ـ وزیر ورزش و جوانان گفت: انقلاب اسلامی دشمنان بسیاری دارد و آمریکا و همراهانش همواره تلاش می‌کنند توطئه‌های جدیدی را علیه این انقلاب طراحی و اجرا کنند اما بعد از گذشت سی و چهار سال، انقلاب اسلامی سرافراز ایستاده است.
محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان شامگاه روز سه شنبه هفدهم بهمن‌ماه در نخستین همایش یادگاران عشق و ایثار در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما ابراز داشت: انقلاب اسلامی دشمنان بسیاری دارد و آمریکا و همراهانش همواره تلاش می‌کنند توطئه‌های جدیدی را علیه این انقلاب طراحی و اجرا کنند اما بعد از گذشت سی و چهار سال، انقلاب اسلامی سرافراز ایستاده است.

وی با اشاره به بیانات شهید مطهری درباره شهادت عنوان داشت: استاد شهید مطهری می‌گوید شهادت مغلوب شدن نیست یک حماسه است زیرا به جامعه خون تزریق می‌کند.

عباسی با تأکید بر این‌که راه امام، شهیدان و ولایت فقیه افتخار و عزت ما است تصریح کرد: شهیدان با مجاهدت‌های خالصانه خود بهترین پاسخ را به کسانی که به‌دنبال ریشه‌‌یابی جنگ ایران و عراق هستند دادند و خانواده‌های شهیدان هم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی درحدی بوده که می‌توانسته است یک ملت را به زانو دربیاورد تصریح کرد: امروز هیچ موضوعی در مجامع بین‌المللی مطرح نمی‌شود مگر این‌‌که می‌خواهند دیدگاه ملت ایران را درباره آن بدانند.

وی افتخارات ایران اسلامی را مرهون شهیدان دانست و عنوان داشت: بعد از دفاع مقدس تیغ پیکان توطئه‌های دشمنان به‌طرف فرزندان ما رفته است اما جوانان در مراسمات دینی حضور پرشوری دارند و این به‌برکت خون شهیدان است./956/پ202/ص

ارسال نظرات