۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۵۵۶۹۱
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه:

حضور حماسی مردم در راهپمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را برهم می زند

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تاکید کرد: حضور هوشمندانه و مقتدر ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، همچون همیشه محاسبات و توطئه چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را به هم خواهد زد.
راهپيمايي 22 بهمن مراسم گراميداشت 22 بهمن در قم مراسم گراميداشت 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اطلاعیه ای به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن، همگان را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی فراخواند.


متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم


یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، نقطه عطف تاریخ ایران و جهان معاصر بود که با اقتدار، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور اسلامی ایران سرافراز قطع کرد و نظامی بر پایه اسلام اصیل و ناب پی‌ریزی نمود و طنین آرمان هایش از قلب خاورمیانه تا اقصی نقاط جهان را فرا‌گرفته است.


و اینک این پدیده مبارک در این زمان، الهام‌بخش حرکت‌ها و نهضت‌های فکری جهان تشنه عدالت و مهرورزی است.


حضور هوشمندانه و مقتدر ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، همچون همیشه محاسبات و توطئه چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کرده و صف‌آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم بر هم خواهد زد.


حوزه‌های علمیه نیز در سی‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با مردم فهیم و شریف ایران، در راهپیمایی غرور‌آفرین پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نموده و با آرمان‌های بزرگ آزادی‌خواه قرن حضرت امام خمینی‌(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان خواهد نمود./924/د102/ج
 

ارسال نظرات