۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۵۵۸۴۹
آیت الله کعبی:

22 بهمن نماد اقتدار نظام است/ مشکلات پیش آمده از حضور با نشاط مردم نمی کاهد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که تحریم و سختی ها موجب حضور با شکوه تر مردم خواهد شد، گفت: حوادث و سختی ها همواره وجود داشته و ملت ما هر شرایطی پشتیبانی از نظام را واجب می دانند.
آيت الله کعبي آيت الله کعبي آيت الله عباس کعبي

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که تحریم ها، حوادث و شرایط سخت همواره پیش روی ملت ما بوده است، اظهار داشت: شرایط سخت موجب حضور پر رونق و با شکوه تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهد شد؛ مردم در هر شرایطی پشتیبانی از نظام را واجب می دانند.


وی با بیان این که امروز جنگ اقتصای تمام عیاری به کشور ما تحمیل شده است، گفت: ملت ما در این شرایط مسؤولان را به حل مشکلات و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دعوت می کنند و هیچ گاه از حضور با نشاط خود نمی کاهند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردم در روز 22 بهمن با حضور پر شور به صحنه خواهند آمد و همگان خواهند دید تحریم ها هیچ اثری در عزم، اراده و ایمان قوی ملت ایران نخواهد داشت.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تجربه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی های گذشته، گفت: همواره در روز 22 بهمن مردم با سلیقه های گوناگون در راهپیمایی به شکل یکپارچه شرکت می کنند و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر می دهند.


آیت الله کعبی راهپیمایی 22 بهمن را نماد اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: روابط نظام و ملت همواره مستحکم است و یکی از نشانه های این استحکام حضور به موقع مردم در عرصه های گوناگون است.

 

وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی را موجب یأس و نا امیدی دشمنان دانست و گفت: ملت ولایت مدار و شهید پرور در شرایط حساس کنونی یک رنگ و متحد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و حرکت رو به جلوی کشور را تقویت خواهند کرد./928/ت302/ج

ارسال نظرات