۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۵۵۹۰۴
آیت الله طبرسی:

22 بهمن رزمایش ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی 22 بهمن را از مصادیق بارز گام های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص کاملاً عالمانه، خردمندانه و داهیانه بود، افزود: سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب نشان دهنده تدبر و هوشیاری ایشان است.

 

مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان به نفع ملت ایران اسلامی نیست

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکایی ها را حیله گرانه توصیف کرد وافزود: آمریکایی ها در بیان این مسأله به دنبال مذاکره عادلانه نیستند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که کارنامه عملکرد آمریکایی ها در 34 سال در برابر ملت ایران کاملاً سیاه است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در پی سرپوش گذاشتن بر شکست های متوالی خود در گذشته هستند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که مذاکره مستقیم مشروط بر صداقت و کنار گذاشتن خوی استکباری از سوی آمریکایی ها است، تصریح کرد: مذاکره با اعلام فشار بیشتر کاملاً در تناقض است و از ریشه اشتباه است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در 34 سال اخیر از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند، گفت: تشدید تحریم ها از سوی مقامات آمریکایی در حالی که از مذاکره سخن می گویند نشان دهنده خوی استکباری آنها است.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی بیش از 34 سال است که تحریم ها و فشارهای آمریکایی ها را تحمل می کنند، ادامه داد: این ملت غیور و ولایت مدار هیچ گاه از تحریم ها و تهدید های آمریکایی ها بیمی ندارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ملت ایران اسلامی را تابع محض ولایت معرفی کرد و با بیان این که مردم کشورمان هیچ گاه از محور ولایت و رهبری خارج نخواهند شد، گفت: عشق و دلدادگی ملت ایران به ولایت فقیه در 34 سال اخیر به همه دنیا اثبات شده است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران گوش به فرمان ولایت هستند، ادامه داد: در هر شرایطی مردم کشورمان تنها به سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه خواهند کرد.

 

وی با تأکید براین که مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان به نفع ملت ایران اسلامی نخواهد بود، گفت: در مسأله مذاکره با آمریکا همگان باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت:  22 بهمن روزی است که خورشید حضور امام در شب ایران عزیز تابید و به شب‌زدگان خسته و نا امید را روز سحر و توحید ارزانی کرد.

 

وی 22 بهمن را از مصادیق بارز گام های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.

 

امام جمعه ساری 22 بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت دانست و بیان داشت: 22 بهمن ماه روزی است که ملت بزرگ ایران برای سی و چهارمین بار به صحنه خواهند آمد و وفاداری خود را جانانه به امام و انقلاب و ارزش ها نشان خواهند داد.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی خواهند کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی که تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان اعمال می شود چشم همه رسانه های جهان به این روز است که مردم ایران در 22 بهمن چگونه عمل خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آنچه همه افراد جامعه به ویژه جوانان مؤمن و با نشاط باید بدانند این است که پرچم انقلاب اسلامی در دست آنان قرار دارد و آنها پیش قراولان انقلاب اسلامی هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: مهم ترین وظیفه نسل حاضر برای حفظ و حراست از این امانت و میراث گرانبها و تلاش در راستای انتقال صحیح مفاهیم آن به آیندگان است./950/پ201/پ

ارسال نظرات