۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۵۵۹۵۶
استاد حوزه علمیه فیروزکوه:

تبعیت از ولایت راه حل دوری از اختلافات است

خبرگزاری‎رسا ـ‌ استاد حوزه علمیه فیروز کوه ابراز داشت: امروز اگر جامعه ما بخواهد دچار اختلافات بین مسؤولان کشور نشود راهی جز تبعیت از ولایت ندارد و در این راه کسانی که همگام با ولی فقیه نباشند از مسیر پیشرفت باز خواهند ماند.
تبعیت از ولایت راه حل دوری از اختلافات است

حجت الاسلام حسن صدری، استاد حوزه علمیه فیروزکوه در گفت‎و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به ویژگیهای اخلاقی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ویژگیهای بارزی همچون درک عمیق نسبت به مسائل زمان، تهذیب نفس و مردم‌داری در زندگی امام(ره) وجود داشت و انقلاب اسلامی را به مرحله پیروزی رساند.

وی در ادامه بیان داشت: امام خمینی(ره) افق دوردست انقلاب را میدیدند، ایشان با ایجاد انقلاب قصد صدور آن را به همه جهان داشتند که به لطف خدا این امر امروز تحقق پیدا کرده است و اینها بیانگر دید روشن امام(ره) نسبت به آینده بود.

استاد حوزه علمیه فیروزکوه عنوان کرد: قدم نخستین که امام خمینی(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برداشتند نوع نگرش ایشان نسبت به حکومت داری بود که برای این امر شورای نگهبان را تشکیل دادند تا قوانین وضع شده در کشور بر اساس شرع و دین اسلام باشد.

وی ادامه داد: اگر امروز جامعه ما بخواهد دچار اختلافات بین مسؤولان کشور نشود راهی جز تبعیت از ولایت ندارد و در این راه کسانی که همگام با ولی فقیه نباشند از مسیر پیشرفت باز خواهند ماند.

حجت الاسلام صدری تأکید کرد: امروز مشکلاتی که در کشورهای مختلف جهان ایجاد میشود به سبب نداشتن رهبری عالم دینی است.

وی در پایان مردم را به حضور درراهپیمایی 22 بهمن فراخواند و تصریح کرد: ما در برابر کشور رسالت بزرگی رابر عهده داریم و باید در روز 22 بهمن ماه آن را درمرحله عمل ثابت کنیم، این بیانگر آن خواهد بود که حامیان ولایت فقیه هستیم./957/ت302/ص      

ارسال نظرات