۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۵۶۰۵۰
نماینده مجلس:

مذاکره با آمریکا زمینه ساز تشدید تحریم ها می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی مذاکره با آمریکا را بی فایده دانست و با بیان این که مسأله مذاکره با این کشور استکباری هیچ سودی به حال ملت ایران نخواهد داشت، تأکید کرد: تجربه نشان داده که مذاکره با آمریکایی ها نه تنها بر کاهش تحریم ها اثری ندارد، بلکه موجب افزایش تحریم و فشارها نیز خواهد شد.
سيد هادي حسيني، نماينده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید هادی حسینی، نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در مراسم تجلیل از خدمات انقلابی آیت الله نظری خادم الشریعه ملت و رهبری روحانیت را دو عنصر مهم و اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: به حتم نهضت انقلاب اسلامی بدون این دو عنصر به پیروزی نمی رسید.

 

وی روحانیت را پرچم دار ترویج اسلام ناب در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت با برافراشتن پرچم اسلام به پیروزی رسید.

 

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس با بیان این که هر گاه اسلام پشتیبانی امت را نداشتند رهبران اسلام با مشکل مواجه می شدند، ادامه داد: نقش ملت در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

 

حسینی با اشاره به این که پس از پیروزی نهضت امام راحل، انقلاب با مشکلات بسیاری روبرو بود، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی به این مشکلات عادت کرده اند و در برابر آنها تسلیم نخواهند شد.

 

وی با بیان این که دشمنان مخالف فراگیری اسلام ناب هستند، تصریح کرد: امروز اسلام حقیقی به برکت انقلاب ملت ایران در جهان گسترش یافته است.

 

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که ملت ایران از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد، افزود: مردم ولایت مدار ایران اسلامی تا آخرین لحظه پای آرمان های خود پای انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا خواهند ماند.

 

حسینی همچنین مذاکره با آمریکا را بی فایده دانست و با بیان این که مسأله مذاکره با این کشور استکباری هیچ سودی به حال ملت ایران نخواهد داشت، تأکید کرد: تجربه نشان داده که مذاکره با آمریکایی ها نه تنها بر کاهش تحریم ها اثری ندارد، بلکه موجب افزایش تحریم و فشارها نیز خواهد شد.

 

وی حفظ استقلال و آزادی کشور را در گرو ایستادگی در برابر آمریکا دانست و تصریح کرد: باید پرچم اسلام ناب شیعی را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

 

نماینده مردم سوادکوه در مجلس با بیان این که پیروزی نهایی از آن اسلام است، بیان داشت: خداوند خود وعده پیروزی را داده است.

 

حسینی در بخش پایانی سخنان خود با تجلیل از خدمات انقلابی آیت الله نظری خادم الشریعه گفت: این عالم وارسته در دوران نهضت انقلاب نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف نهضت بر عهده داشتند.

 

وی با بیان این که خدمات انقلابی آیت الله نظری خادم الشریعه برای همگان روشن است، تصریح کرد: امروز نیز این شخصیت مبارز و انقلابی در دفاع از آرمان های انقلاب با صلابت در صحنه حضور دارند./950/پ202/ب

ارسال نظرات