۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۱۱۸
نماینده خبرگان رهبری:

ملت ایران با حضور حماسی خود توطئه‎های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که22 بهمن اقدامی مؤثر در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام است، ادامه داد: باید قدردان این مردم انقلابی باشیم، چراکه همواره در حساس‌ترین لحظات انقلاب اسلامی و در پیچ‌های تاریخی نظام با حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه راهپیمایی مردم مراغه در یوم الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که حماسه 22 بهمن فرصتی برای کنار گذاشتن اختلاف‌نظرها است، اظهار داشت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای تحقق وحدت زیر سایه ولایت و رهنمودهای امام راحل و شهدا است.

 

وی با تأکید بر این‌که بهره‌مندی از ظرفیت عظیم راهپیمایی 22 بهمن در ارتقای قدرت دیپلماسی خارجی کشور بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: دشمنان با مشاهده این حماسه خواهند یافت که نظام اسلامی ایران از مقبولیت بسیار بالایی نزد ملت برخوردار است، از این رو سعی می کنند تا در سیاست های خصمانه خود تجدیدنظر کنند.

 

امام جمعه مراغه با بیان این‌که حماسه ملت ایران در 22 بهمن در مذاکرات آینده ایران با گروه 5+1 بسیار تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: ملت ایران امسال نیز با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند و هر زمان که نیاز باشد با لبیک به ندای رهبری دشمنان اسلام و نظام را ناامید می‌کنند.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که22 بهمن اقدامی مؤثر در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام است، ادامه داد: باید قدردان این مردم انقلابی باشیم، چراکه همواره در حساس‌ترین لحظات انقلاب اسلامی و در پیچ‌های تاریخی نظام با حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به توطئه های دشمنان در هفته های گذشته برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: رسانه‌های خارجی چنین وانمود می کردند که چون مردم از وضعیت اقتصادی کشور ناراضی هستند، در راهپیمایی حضور نخواهند داشت، غافل از این‌که مردم در عین حالی که مشکلات موجود آزرده خاطر شده‌اند، اما چنین مسائلی را پای انقلاب و آرمان های شهدا نمی گذارند.

 

وی با تأکید بر این‌که جدایی میان مردم و نظام اسلامی هدف نهایی سم‌پاشی های رسانه های معاند در روزهای اخیر بوده است، گفت: شرکت گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه های دشمنان را خنثی کرد، در حقیقت مردم به تکلیف الهی و شرعی خود عمل کردند، این بار نوبت مسؤولان نظام است که با وحدت و یکدلی در جهت رفع مشکلات و موانع موجود تلاش کنند.

 

امام جمعه مراغه در پایان گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب های دیگر کشورهای منطقه مقایسه کنیم، شکرگذار این نعمت خداوند خواهیم شد که مردمی بصیر، آگاه و ولایت‌مدار داریم، پایه های این انقلاب در سه محور اصلی و رکین اسلام، مردم و رهبری خلاصه می شود./935/پ202/ب

 

ارسال نظرات