۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۱۷۲
نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا آرزوی سلطه بر ملت ایران را به گور خواهد برد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شوشتر در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد: آمریکا و متحدانش همیشه در اندیشه زیر سلطه بردن ملت ایران هستند ولی با وجود رهبری فرزانه این آرزو را به گور خواهند برد.
حجت الاسلام سادات ابراهيمي ، نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مجلس شواری اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: همه بحران های کشورمان با تدابیر و رهنمودهای رهبر انقلاب حل می شوند.

وی با بیان این که هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره با ایران دستیابی به استعماری جدید علیه نظام اسلامی است، گفت: زمانی که دولتمردان آمریکایی شاهد شکست تحریم ها شدند مذاکره را بهترین راه برای ایجاد ارتباط با ایران دیدند.

نماینده مردم گتوند، شوشتر در مجلس شواری اسلامی خاطرنشان ساخت: عمل به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب سبب مصون ساختن ملت و نظام در برابر توطئه و طرح های مختلف دشمن می شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی همچنین تصریح کرد: به اعتقاد رهبر معظم انقلاب، آمریکا هیچ گاه پای میز مذاکره منطقی و عقلانی نمی نشیند.

وی با بیان این که جهان غرب همیشه در اندیشه استعمار و زیر سلطه بردن ملت ها است، افزود: آمریکا با قرار دادن شرایط مختلف برای مذاکره با ایران خواستار القای تسلیم ملت کشورمان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رسانه های جمعی و به ویژه رسانه ملی می توانند نقش ویژه ای در نفی مذاکره با آمریکا می توانند داشته باشند، ابراز داشت: تبیین مسائل مختلف و پشت پرده مذاکره برای ملت سبب پدیدار شدن چهره منحوس آمریکا خواهد شد.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی تأکید کرد: اگر آمریکا پایگاهی مستحکم در کشورمان به وجود آورد به یقین مشکلات بیشتر و بحرانی تر خواهد شد.

وی با بیان این که مسؤولان باید تأکیدات رهبر انقلاب را در بخش های مختلف کشور به کار گیرند، گفت: رهبر معظم انقلاب از مسؤولان انتظار دارند که مشکلات مردم را رفع کنند و به یقین اگر این پشتوانه عظیم مردمی در ایران نبود، تاکنون انقلاب را باید شکست خورده میدیدیم./9458/ت302/ج

ارسال نظرات