۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۱۵۷۷۵۹

هشدار رییس جمهور به خودروسازان داخلی/ بودجه 92 چهارشنبه تقدیم مجلس می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور کشورمان با انتقاد از افزایش غیر واقعی قیمت خودروهای تولید داخل، از دست اندرکاران صنعت خودرو خواست خودشان نسبت به واقعی کردن قیمت ها اقدام کنند.
محمود احمدي نژاد رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود احمدی‌نژاد  شنبه شب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی به سؤالات خبرنگار صدا و سیما و دیگر رسانه ها پاسخ داد.
وی با اشاره به جلسه روز شنبه سران قوا، گفت: در این جلسه همچون جلسات گذشته مسائل مهم و جاری کشور  مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
احمدی‌نژاد با اشاره به دلایل ارائه بودجه سال 92 با تاخیر از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، پیش بینی کرد که این بودجه در هفته جاری و احتمالا چهارشنبه به مجلس تقدیم شود.
احمدی نژاد در ادامه این گفت وگو ویژگی های بودجه سال آینده را تشریح کرد و گفت: این بودجه به هیچ وجه انقباضی نیست و البته در بودجه های جاری صرفه جویی شده است و ما امیدواریم شاهد همراهی نمایندگان در این عرصه باشیم چراکه برای آن زمان زیادی صرف شده است.
مجری برنامه از احمدی نژاد پرسید آیا همراه بودجه لایحه چند دوازدهم هم به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود؟ گفت: بله با توجه به این که احتمال می دهیم مجلس نتواند تا پایان سال بودجه را بررسی کند ما لایحه سه دوازدهم ارائه می‌دهیم. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی درباره قیمت خودروهای داخلی، با انتقاد از روند فزاینده افزایش قیمت ها، به خودروسازان هشدار داد که بهتر است خودشان قیمت ها را اصلاح و واقعی کنند چراکه خوب نیست ما در این عرصه وارد شویم.
احمدی‌نژاد دلال بازی در عرصه فروش خودرو را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که خودروسازان با توجه به انحصاری که در این عرصه دارند و حمایتی که از سوی دولت می شوند، قیمت های را واقعی کنند و در حق مردم اجحاف نکنند.
رییس جمهور کشورمان از پرداخت عیدانه به مبلغ 85 هزار تومان به افراد عادی و 100 هزار تومان به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به منظور جبران برخی از فشارهای وارده به مردم خبر داد.
گفتنی است صدا و سیما بخش دوم گفت وگوی احمدی نژاد که قرار بود خبرنگاران دیگر رسانه ها سؤالات خود را از رییس جمهور بپرسند را پس از پخش سریال و به صورت غیر مستقیم پخش کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات