۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۸۴۲۱

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه و با حضور مبلغان، مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
این مراسم با قرائت قرآن توسط حجت‌الاسلام معتمدی آغاز شد و با سخنرانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه یافت، در ادامه نیز مدیرکل اسبق اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه به بیان گزارش عملکرد فعالیت دو ساله خود در این سمت، مشغول شد.
در این مراسم نیز حجت‌الاسلام شعبانی به عنوان مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شد و حکم انتساب وی که از جانب رییس سازمان اوقاف و امور خیریه صادر شده بود، قرائت شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، مشاور نماینده ولی فقیه در حوزه های علمیه، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیرکل اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیرکل امور روحانیت سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت تذهیب حوزه های علمیه از جمله حاضرین در این مراسم بودند.
در پایان این مراسم از مبلغین و سرگروه های برتر استانی در عرصه تبلیغ، توسط اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شد./9191/د102/ن
ارسال نظرات